Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

het grote "ipad" topic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: het grote "ipad" topic

    Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
    BD werkt goed op de iPAD.
    Alleen het menu zou een beetje kleiner mogen. Want de iPAD schaalt de pagina automatisch zodat die erop past. En als het menu wat kleiner was, dan zou de tekst en foto's wat groter zijn. Dus als BD dat kan oplossen?

    Twee keer op het scherm tikken en het vergroot juist genoeg om BD goed te lezen zonder dat er er stukken wegvallen.
    D90 - D70 - F80 + glas

    Comment


    • #17
      Re: het grote "ipad" topic

      Iemand een goed idee voor stylus?
      Pogo blijkt goe, dagi ook maar iets specialer.
      nikon stuff

      Comment


      • #18
        Re: het grote "ipad" topic

        Wat dacht je van deze



        A Korean company’s meat sticks are selling like hot cakes because of cold fingers.
        D90 - D70 - F80 + glas

        Comment


        • #19
          Re: het grote "ipad" topic

          Effe serieus aub!
          nikon stuff

          Comment


          • #20
            Re: het grote "ipad" topic

            Hallo,

            Sinds vrijdag iPadbezitter ... en hij gaat maandag al meteen retour

            Mijn iPad werkt perfect gedurende 3 minuten en dan is alles ok maar dan reset hij zich automatisch (het scherm wordt plots zwart en na enige tijd verschijnt het Apple logo en start hij weer op).
            Met techniek kan vanalles misgaan, dat weet ik wel, maar het is toch wel bedroevend dat een dergelijk toestel defect uit de verzegelde Apple fabrieksverpakking komt ...

            En ja, ik heb al alles geprobeerd ...
            Maandag hopelijk een nieuwe want dit is balen.

            Ik heb er ook het Apple bluetooth toetsenbord bijgekocht: in één woord prachtig!
            Het wordt nu ook gbruikt samen met de iPhone

            Jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • #21
              Re: het grote "ipad" topic

              Oe das minder voor jou.
              Nen DOA, ferm jammer.
              nikon stuff

              Comment


              • #22
                Re: het grote "ipad" topic

                Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                Twee keer op het scherm tikken en het vergroot juist genoeg om BD goed te lezen zonder dat er er stukken wegvallen.
                Ja dat weet ik, maar je moet dat wel elke pagina die binnenhaalt weer opnieuw doen hé. Het zou gewoon iets handiger zijn als het standaard zo was.
                Tot sluitertijd, Dirk

                Comment


                • #23
                  Re: het grote "ipad" topic

                  Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                  Ja dat weet ik, maar je moet dat wel elke pagina die binnenhaalt weer opnieuw doen hé. Het zou gewoon iets handiger zijn als het standaard zo was.
                  Misschien met de update van binnenkort.…
                  D90 - D70 - F80 + glas

                  Comment


                  • #24
                    Re: het grote "ipad" topic

                    Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                    photobuddy niet voot Ipad als ik me niet vergis
                    draait hier nochtans heel goed op ijn i-pad
                    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

                    Comment


                    • #25
                      Re: het grote "ipad" topic

                      En hier gaat het ook goed met photobuddy op mijn Ipad, gisteren er op gezet
                      D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                      www.langenacker.nl

                      Comment


                      • #26
                        Re: het grote "ipad" topic

                        Der zijn nen boel leuke apps om op de iPad te draaien, en uiteraard zal het voor iedere een andere keuze zijn, vandaag heb ik Bump op de iPad en op de iPhone geplaatst, deze app zorgt voor een draadloze overdracht van foto's en contacten tussen iPhone en iPad of tussen twee van dezelfde soort. Het is een gratis app die goed werkt, ook contacten van sociale netwerken kunnen worden gewisseld.

                        Je kan dus bij het ontmoeten van een collega gebruiker de nodige informatie even Bumpen .....

                        Nog een van mijn favorieten is de PDF reader " GoodReader "
                        Favoriete Browser = Atomic Web
                        Voor het weer: WeatherPro HD
                        Voor informatie : De standaard en Het Nieuws een app van VTM
                        Praktisch : De Gouden gids
                        Sociale Netwerken: Friendly een facebook applicatie
                        Tijd : Clock Pro HD, Lab Timer, Time

                        Dit is een kleine selectie van mijn favorieten.

                        MVG, Jeff c.
                        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                        Comment


                        • #27
                          Re: het grote "ipad" topic

                          Hallo,

                          Voila, sinds gisteren een "verse" iPad, werkende uit de doos
                          En ja, hij voldoet aan al de eisen - nog beter dan gedacht.
                          Meteen maar Pages aangeschaft want teksten zijn voor mij een essentieel onderdeel van werken met de iPad.
                          Kortom, ik ben zeer ...

                          Jaja
                          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                          Comment


                          • #28
                            Re: het grote "ipad" topic

                            hehe effe nieuwe skyport nodig???

                            gebruik je ipad/phone

                            klikkie
                            nikon stuff

                            Comment


                            • #29
                              Re: het grote "ipad" topic

                              Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                              hehe effe nieuwe skyport nodig???

                              gebruik je ipad/phone

                              klikkie
                              Het is enkel het vermogen dat je kan instellen, je kan ze dus niet triggeren maar enkel verhogen en verlagen in vermogen en eventueel van groep wisselen.
                              Net zoals de software doet op de laptop zal dit nu door de iPad of de iPhone gebeuren.

                              Allez mij gedachte hé.

                              MVG, Jeff C.
                              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                              Comment

                              Working...
                              X