Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Het formaat lijkt me ideaal.
Kan nog in mijn broekzak en een iPad kan dat niet.
Bedoel maar het gemak om zoiets mee te nemen.
En je kan ermee telefoneren.
Het formaat lijkt me ideaal.
Kan nog in mijn broekzak en een iPad kan dat niet.
Bedoel maar het gemak om zoiets mee te nemen.
En je kan ermee telefoneren.
Als je al een Samsung Galaxy S hebt van 4", dan is zo'n tablet van 7" niet echt de moeite om nog eens extra geld aan te geven.
Ook t.o.v. de meeste andere smartphones is het niet echt een grote meerwaarde om het als "extra" te hebben.
Als je niets hebt en zoiets koopt, dan lijkt het me ook niet handig om zoiets als GSM te gaan gebruiken.
Om vlot op te lezen vind ik het dan nog net iets te klein, die iPad vind ik met zijn +-A4 formaat ideaal.
Ieder zijn ding natuurlijk en het zal vooral afhangen waarvoor je het gaat gebruiken.
Volgens mij geen vervanger van de iPad maar een gelijkend iets in ander formaat.
Ik zeg niet dat het slecht is hé, het kan voor velen vermoedelijk handig zijn.
Als je al een Samsung Galaxy S hebt van 4", dan is zo'n tablet van 7" niet echt de moeite om nog eens extra geld aan te geven.
Ook t.o.v. de meeste andere smartphones is het niet echt een grote meerwaarde om het als "extra" te hebben.
Als je niets hebt en zoiets koopt, dan lijkt het me ook niet handig om zoiets als GSM te gaan gebruiken.
Om vlot op te lezen vind ik het dan nog net iets te klein, die iPad vind ik met zijn +-A4 formaat ideaal.
Ieder zijn ding natuurlijk en het zal vooral afhangen waarvoor je het gaat gebruiken.
Volgens mij geen vervanger van de iPad maar een gelijkend iets in ander formaat.
Ik zeg niet dat het slecht is hé, het kan voor velen vermoedelijk handig zijn.
Allemaal aanneembaar
iPad is fijn van formaat inderdaad en ferm gemakkelijk ook om foto's te bekijken
op het terrein. Nu moet ik een laptop meeslepen...
Da's wel echt duur voor een toestel met een scherm dat een pak kleiner is dan dat van de iPad.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment