Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Die Simyo is toch uitzonderlijk.
Blijft jouw nummer altijd geldig?
Of moet je ook binnen een bepaalde eens bellen of sms-en?
Nummer blijft, het beltegoed blijft een jaar geldig. Bij elke herlaadbeurt met 10 euro kan ik een maand gratis naar andere Simyo gebruikers bellen.
Helaas blijven de meesten hangen bij de duurste operator... , ( k kan toch niet constant naar mijn vrouw bellen hé).
Nummer blijft, het beltegoed blijft een jaar geldig. Bij elke herlaadbeurt met 10 euro kan ik een maand gratis naar andere Simyo gebruikers bellen.
Helaas blijven de meesten hangen bij de duurste operator... , ( k kan toch niet constant naar mijn vrouw bellen hé).
Goed, ik zal het wel zien. 'k Heb in ieder geval al een data-only sim betseld, binnen een goei week zou 'k hem moeten hebben en dan laat ik wel iets weten.
Anyway, Base, akkoord, maar als 3G er niet is, dan is er nog EDGE, en in 't ergste geval GPRS. Fotofolio lijkt er toch content van te zijn.
Hmm, wat is er mis met het Base netwerk? Heb al jaaaaaren Base, van in de tijd dat het nog Orange was, en nog nooit problemen gehad hoor.
Niks natuurlijk. Maar zoiets begint zijn eigen leven te leiden. En ik vermoed, als je ergens in een GSM shop Base uitspreekt (natuurlijk niet in een Base shop),je nogal gemakkelijk zal te horen krijgen: "ja maar, pas op met de dekking van Base hé".
Ter info: Simyo is een soort wit product van Base.
Proximus heeft er ook zo één: Ugly Duck, wel een pak duurder dan Simyo.
Niks natuurlijk. Maar zoiets begint zijn eigen leven te leiden. En ik vermoed, als je ergens in een GSM shop Base uitspreekt (natuurlijk niet in een Base shop),je nogal gemakkelijk zal te horen krijgen: "ja maar, pas op met de dekking van Base hé".
Mobistar blijft de onvriendelijke....
Als je vier maanden stil ligt ben je jouw telefoonnummer kwijt.
Ik heb er geen ervaring mee he, was gewoon iets dat ik me afvroeg.
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Comment