Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het is zo hallucinant dat het op de duur verdacht lijkt: zouden die gasten azen op een transfer, en nu RCA miljoenen misloopt.... , je mag er niet aan denken.
En is het werkelijk onkunde, dan is het wel best dat ze eruit liggen.
Spijtig voor Proto, die een dijk van een match keepte.
Dat een keeper eens een penalty pakt, tot daar aan toe, maar een bal van op 11 meter naast het doelvlak krijgen, tja, da's een "prestatie" op zich.
Brugge verdiend gewonnen, ik ben dan ook niet te beroerd om dit toe te geven.
Wat me vooral blij maakt is dat AA Gent heeft gestunt, dit mag je toch wel zeggen want Feyenoord is normaal gezien toch sterker dan Gent.
Nu nog enkele matchkes winnen in de EL.
Onze Belgen in Nederland hebben het dan weer zeer zwaar getroffen met de loting voor de CL. Vooral Ajax dat tegen AC Milan en Real Madrid moet.
Wel leuk voor Vertonghen dat hij tegen die kleppers mag spelen. Ik ben trouwens ook eens benieuwd wat die Özil gaat doen bij Real.
Twente moet dan weer tegen Bremen, Inter en Tottenham. Benieuwd wat dat gaat worden.
Dat was dan een mol die iets had tegen de Belgen ? , want de spelers van Partizan hadden daar niet het minste last van.
Ik denk eerder frustratie en een gebrek aan concentratie, want heb je ze daar zien staan "janken" bij de ref, omdat de penalties naar het "verkeerde" doel moesten gegeven worden.
Comment