Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe oliebron ontdekt
Collapse
X
-
-
Re: Nieuwe oliebron ontdekt
Knap!With Canon, I can (or at least try)
Photastic.be ~ Passion for the picture
Nieuwe site
Comment
-
1Kw energie... om het om te zetten.
Hoeveel Kw energie krijg je uit 1 liter van die olie?
Het kan goed werken maar is stel me overal vragen bij...
En ik zie de marketing mensen al denken... het kost 100 euro om te maken, en als je het gebruikt om bijv te verwarmen kan je tot 500 euro per jaar besparen. DUS: we verkopen het aan 1000 euro, gaan met die 900 euro eens naar disneyland florida met heel het gezin en kijk, de consument heeft zijn toestel terugbetaalt in minder dan 2 jaar
(en als we er dan een paar minderwaardige onderdelen insteken dan is hij stuk na 3 jaar en kunnen we weer een nieuwe verkopen )
Aan alles moet (liefst grof) geld verdient worden en zo helpen we de planeet (een beetje) vooruit en de verkopers VEEL vooruit...
ach ja...
misschien ben ik wel de rareDe gustibus et coloribus non est disputandum
Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomStr Bekijk bericht1Kw energie... om het om te zetten.
Hoeveel Kw energie krijg je uit 1 liter van die olie?
Het kan goed werken maar is stel me overal vragen bij...
En ik zie de marketing mensen al denken... het kost 100 euro om te maken, en als je het gebruikt om bijv te verwarmen kan je tot 500 euro per jaar besparen. DUS: we verkopen het aan 1000 euro, gaan met die 900 euro eens naar disneyland florida met heel het gezin en kijk, de consument heeft zijn toestel terugbetaalt in minder dan 2 jaar
(en als we er dan een paar minderwaardige onderdelen insteken dan is hij stuk na 3 jaar en kunnen we weer een nieuwe verkopen )
Aan alles moet (liefst grof) geld verdient worden en zo helpen we de planeet (een beetje) vooruit en de verkopers VEEL vooruit...
ach ja...
misschien ben ik wel de rare
Dan rinkelt pas de kassa.Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
-
Comment