Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overschakelen naar Vlaamse domein naam?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Overschakelen naar Vlaamse domein naam?

Ik kan perfect leven met mijn .com domeinen hoor ... en een enkele .be, geen denken aan dat ik deze ga omzetten naar .vl of whatever ... ik hou mijn Google Page Ranks graag zoals ze zijn, door je domein te veranderen kan je terug van nul beginnen (nu niet direct van nul, maar toch)

'Never change a winning team', dus waarom sites omzetten ... een totaal nieuwe site ... misschien, maar zelfs dan probeer ik een .com te krijgen, veel betere internationale spreiding.

Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jo Bekijk bericht
      sorry
      maar als het de bedoeling is om die vlaamse zever en hun aanhang hier te promoten dan mogen ze al direct mijn abo schrappen.
      Grt
      jo(han)

eens !
      https://ggpics.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Mag ik aanvullen Jo?
        Niet alles wat Vlaams is is zever he.
        Dat klopt !
        Maar diegenen die zich de "echte" Vlamingen noemen leven in de tijd van voor Galileo denk ik: ze denken dat de zon tegenwoordig rond Vlaanderen draait.

Mijn oudste zoon woont en werkt in New York. Wat is hij blij dat hij niet meer in onze politieke "kleuterschool" zit.
        Als je héél véél moeite doet dan kan je eventueel Belgium nog "verkopen" in het buitenland....
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Klopt Theo, "Vlaams" is dat niet, flamingantisme is dat wel.

Ik zit 50 % van mijn tijd in het buitenland ( zoals sommigen hier weten ) en ik kan je verzekeren dat je dan het belang van "Vlaanderen" in de wereld serieus gaat relativeren.

Er zijn zaken waar we, als Belg, best fier mogen op zijn, maar voor andere zaken kunnen we nog veel leren van andere landen.

De geschiedenis heeft het al vaak bewezen: het is altijd heel gevaarlijk, maar politiek zeer winstgevend, om je eigen falen en zwakheden af te schuiven op een zwakkere en je op te sluiten in een cocoon van eigendunk en navelstaarderij.
          Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jo Bekijk bericht
            Klopt Theo, "Vlaams" is dat niet, flamingantisme is dat wel.

Ik zit 50 % van mijn tijd in het buitenland ( zoals sommigen hier weten ) en ik kan je verzekeren dat je dan het belang van "Vlaanderen" in de wereld serieus gaat relativeren.

Er zijn zaken waar we, als Belg, best fier mogen op zijn, maar voor andere zaken kunnen we nog veel leren van andere landen.

De geschiedenis heeft het al vaak bewezen: het is altijd heel gevaarlijk, maar politiek zeer winstgevend, om je eigen falen en zwakheden af te schuiven op een zwakkere en je op te sluiten in een cocoon van eigendunk en navelstaarderij.

Dat is nu waar 1000% mee eens ben.
            Daar straks nog over gepraat.... ergens in het Luikse
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

En ik blijf domeinnaamswitch aaneenschrijven tot is overeengekomen dat we dat voortaan op z'n Engels doen.
              Last edited by Poza; 25 augustus 2010, 11:40.

Comment

Heeft Kris Peeters nu echt niks beters te doen ?
                Moest het idee nu nog van BDW komen....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Heeft Kris Peeters nu echt niks beters te doen ?
                  Moest het idee nu nog van BDW komen....
                  ....zou je het dan goedvinden?
                  D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Ziezo. Ik heb chocolade.vla alvast gereserveerd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      Mag ik aanvullen Jo?
                      t zal dan toch niet veel schelen.

Er wordt zoveel over vlaams gesproken dat er pas toeristen aan het discussieren waren of vlaams nu t hardst op Duits of Nederlands lijkt. Ik heb daar nogal toeren moeten uithalen om hen uit te leggen dat vlaams geen taal* is en dat we Nederlands spreken. Pas bij de vergelijking met Braziliaans en Amerikaans begonnen ze het te snappen.

* er zijn een paar taalkundigen die het vlaams als taal willen laten erkennen, maar voor zover ik weet staat het niet op de lijst.
                      The Knight That Says Ni...kon

Comment

Als zij die het hardst roepen om een extra extensie de kosten dragen heb ik er geen probleem mee maar 175000 Euro (als ik iet mis ben) om nog maar een dossier te openen lijkt mij in deze tijden niet te verantwoorden. Tel daar dan de vaste kosten bij als het er ooit komt....

Ik blijf bij mijn .com
                        bye, Maurice
                        https://on4bam.com/
                        Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                          Als zij die het hardst roepen om een extra extensie de kosten dragen heb ik er geen probleem mee maar 175000 Euro (als ik iet mis ben) om nog maar een dossier te openen lijkt mij in deze tijden niet te verantwoorden. Tel daar dan de vaste kosten bij als het er ooit komt....

Ik blijf bij mijn .com
                          En ik bij mijn .be

Comment

Jullie weten toch dat het over .vlaanderen gaat en niet over .vla? Gent zou ook al voor .gent willen gaan.
                            http://tweakers.net/nieuws/79032/vla...deren-tld.html

Bedrijven kunnen dan .cocacola, .volkswagen en dergelijke registreren.

Ongeacht dat communautaire gezever vind ik persoonlijk dat de nadruk nog steeds op de domeinnaam moet liggen en niet op de extensie. Als internationaal bedrijf lijkt het me niet echt een goeie zet om je te beperken tot .vlaanderen.
                            Als je een korte naam hebt zoals bijvoorbeeld http://skf.be of .com dan wil je daar niet .vlaanderen achter hebben omdat daar de nadruk op komt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht

Ik blijf bij mijn .com
                              Zo zie je maar waar onze heren politici zich de dag van vandaag mee amuseren, zie er eigenlijk het nut niet van in (maar ja wie ben ik tegenover die heren ).
                              De verwarring gaat groot zijn nu ze nog maar pas het .be beginnen te koppelen aan het piepkleine landje België.
                              Ga niet iedereen over dezelfde kam scheren maar .vl ruikt bij mij een beetje naar separatisme.
                              Ik blijf ook bij mijn .be , en laat Belgiumdigital maar Belgiumdigital blijven.
                              EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
                              debruri.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                                Ongeacht dat communautaire gezever vind ik persoonlijk dat de nadruk nog steeds op de domeinnaam moet liggen en niet op de extensie.
                                duivenbond.comcomcomcomcom is daar de uitzondering op, maar die heeft een lange grijze baard.
                                The Knight That Says Ni...kon

Comment

Working...
                                X