Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Hier was het zwoel, maar grijs en overtrokken. Helaas, net toen de "klein velookeskoers" (van de jaarlijkse Worstenfeesten) langs de deur zou passeren (wij zaten al klaar met onze camera) begon het water met bakken uit de lucht te vallen. 's Avonds is het weer opgeklaard, maar nu is het weer grijs.
New York... het was stralend weer Eigenlijk te zonnig om deftige foto's te maken overdag.
Tot we moesten vertrekken, dan is het met bakken uit de hemel beginnen vallen. Laatste dag viel letterlijk in het water.
Hier was het zwoel, maar grijs en overtrokken. Helaas, net toen de "klein velookeskoers" (van de jaarlijkse Worstenfeesten) langs de deur zou passeren (wij zaten al klaar met onze camera) begon het water met bakken uit de lucht te vallen.
Toen die bui passeerde op de Fly-In was ik net foto's aan het maken van de Seaking-helikopter die terug vertrok.
Ik kon nergens wegkruipen om te schuilen, en moest het hele eind terug naar de andere kant van de startbaan te voet afleggen (ik stond op bijna een kilometer van het clubhuis)....
Ik was helemaal doornat, de 100-400 zat op mijn camera, die lens is niet spatwaterdicht, maar gelukkig bleef alles normaal werken (ik kon de camera ook nergens wegsteken).
Nadien werd het weer droog, en tegen dat ik thuis kwam was ik bijna opgedroogd.
Comment