Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als ik deze post van je mag geloven heb je dit moederbord, of iets gelijkaardigs. Tussen haakjes, was handiger geweest om de foto te rotaten bij het posten want daar staat het typenummer in het midden
In ieder geval lijkt het me iets gelijkaardigs.
2x PCI onderaan
1x PCI-e 1x bovenaan
en 1x PCI-e 16x
SLI ga je er alvast niet mee kunnen doen, maar in theori zou je wel nog een extra videokaart in pci slot kunnen steken. Het is echter beter gewoon een deftige kaart in dat pci-e 16x slot te steken. Een kaart die meerdere uitgangen kan ondersteunen, maar zelfs dat is niet nodig.
Gebruik de onboard vga connector (of hdmi als die er is) voor 1 monitor en gebruik dat pci-e 16x slot voor een gaming kaart of wat je er ook mee wil doen.
Wel eens checken wat voor connectoren er op je voeding zitten als je een zware kaart steekt, en hoeveel watt deze kan trekken.
Theokus,
Dat zal geen probleem zijn, want ik zoek een oudere kaart uit de periode van die pc.
Ik bedoelde ook maar: een videokaart plaatsen in 1 van beide slots.
Uit jullie reacties blijkt dus dat ik in 1 van de 4 slots één kan plaatsen.
Weet ik ook wel, maar een vga kaart kopen die ten eerste duurder is voor pci poort, en beperkt is kwa snelheid (zowel bus als kaart) is een beetje zonde,
Hiermee maar 1 realistische mogelijkheid is PCI-e 16x
Comment