Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Toch wel grappig, die onbedwingbare drang van Mac gebruikers om de "goddelozen" te overtuigen. De "getuigen van Jobs" als het ware.
Neen hoor Nete, voor mij hoeft niemand over te stappen. Gelukkig mag ieder zijn eigen keuze hier nog maken. En ik ben absoluut geen fanatiek Jobs adept, al heb ik een iMac. Het is dat fanatisme dat mij heeft doen besluiten van zelfs niet meer naar de bijeenkomsten van de Macclub te gaan.
Het was enkel dat "verkeerd" woordgebruik van Verseg, geef toe een inkoppertje,dat mij heeft doen reageren.
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Oorspronkelijk geplaatst door HasseltenaarBekijk bericht
Neen hoor Nete, voor mij hoeft niemand over te stappen. Gelukkig mag ieder zijn eigen keuze hier nog maken. En ik ben absoluut geen fanatiek Jobs adept, al heb ik een iMac. Het is dat fanatisme dat mij heeft doen besluiten van zelfs niet meer naar de bijeenkomsten van de Macclub te gaan.
Het was enkel dat "verkeerd" woordgebruik van Verseg, geef toe een inkoppertje,dat mij heeft doen reageren.
Het waren eerdere posts waar ik op reageerde hoor ! En voor mij (niet Mac bezitter) is Apple minstens even goed. Moest ik aan een nieuwe PC toe zijn, ik zou zelfs twijfelen. Maar tot nu toe doet mijn Win7 PC'tje alles wat ik er van verlang probleemloos.
Het waren eerdere posts waar ik op reageerde hoor ! En voor mij (niet Mac bezitter) is Apple minstens even goed. Moest ik aan een nieuwe PC toe zijn, ik zou zelfs twijfelen. Maar tot nu toe doet mijn Win7 PC'tje alles wat ik er van verlang probleemloos.
Owkee. Verkeerd begrepen dus van mijnentwege. No problemo!?
PS. Ben je zeker dat Mac even goed is als PC?
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Zeg, hoe weten jullie dat Mriya een Mac heeft ? (er worden bijna uitsluitend Mac alternatieven aangeboden).
"Ik zou graag van die Windows af geraken " Dit zinnetje deed mij vermoeden dat ze tja.. van "die Windows" wil afgeraken...
En de meeste alternatieven hebben ook een Linux variant... Laat Mac en Linux nu net de alternatieven zijn voor Windows...
Ooit was ik een fotograaf, nu kijk ik eerst.
Mamiya M645, GevaBox, Coronet N°2, Olympus Trip35, en hier slingert ook nog ergens een 7D rond.
Comment