Iemand ervaring met de diensten na verkoop en garantie van Lidl, meer bepaald voor een Silvercrest produkt.
Onze DVD speler had de geest gegeven binnen garantie. Ik bel dus het service nr. op en alles in orde. Ze komen de DVD-speler ophalen en dan krijgen we die terug.
Maar nu komt het.
Bij terugkeer hebben we een andere DVD-speler gekregen die gewoonweg niet werkte. Je stak een DVD of CD in en er kwam niks.
Goed, kan misschien gebeuren, ik bel terug en ze verzekeren dat ze het toestel terug zullen ophalen en een nieuw vervangtoestel zullen bezorgen.
Zo gezegd, zo gedaan, alleen dat (2de) vervangtoestel was echter niet te bedienen via de knoppen op de DVD-speler, enkel via de afstandsbediening.
Ondertussen is vandaag het 3de vervangtoestel toegekomen en dat 'marcheert' nu, maar bij het open doen van het pakket valt het klepje van de DVD-opening er gewoon af. Dat zat een beetje met plakband vast en je kunt duidelijk zien dat het klepje al gebroken was.
Ik kan nu terugbellen naar dat service nummer, maar dan ben ik zeker dat ze zal aangeven dat ze het nog eens gaan ophalen. Ik ben het echter beu en had graag geweten wat een volgede stap zou kunnen zijn.
Ik kan een verantwoordelijke vragen, maar vermoed dat dat via dat service nummer niet mogelijk zal zijn.
Ik bedenk me om Test-aankoop te bellen, maar zal dit werken?
Alle adviezen welkom.
Het is de eerste keer dat we via Lidl van garantie moeten gebruik maken, maar voor mij is het beslist, electronica komt zeker niet meer van daar.
Bij Aldi daarentegen hebben we met de garantie en dienst na verkoop nog nooit problemen gehad.
Onze DVD speler had de geest gegeven binnen garantie. Ik bel dus het service nr. op en alles in orde. Ze komen de DVD-speler ophalen en dan krijgen we die terug.
Maar nu komt het.
Bij terugkeer hebben we een andere DVD-speler gekregen die gewoonweg niet werkte. Je stak een DVD of CD in en er kwam niks.
Goed, kan misschien gebeuren, ik bel terug en ze verzekeren dat ze het toestel terug zullen ophalen en een nieuw vervangtoestel zullen bezorgen.
Zo gezegd, zo gedaan, alleen dat (2de) vervangtoestel was echter niet te bedienen via de knoppen op de DVD-speler, enkel via de afstandsbediening.
Ondertussen is vandaag het 3de vervangtoestel toegekomen en dat 'marcheert' nu, maar bij het open doen van het pakket valt het klepje van de DVD-opening er gewoon af. Dat zat een beetje met plakband vast en je kunt duidelijk zien dat het klepje al gebroken was.
Ik kan nu terugbellen naar dat service nummer, maar dan ben ik zeker dat ze zal aangeven dat ze het nog eens gaan ophalen. Ik ben het echter beu en had graag geweten wat een volgede stap zou kunnen zijn.
Ik kan een verantwoordelijke vragen, maar vermoed dat dat via dat service nummer niet mogelijk zal zijn.
Ik bedenk me om Test-aankoop te bellen, maar zal dit werken?
Alle adviezen welkom.
Het is de eerste keer dat we via Lidl van garantie moeten gebruik maken, maar voor mij is het beslist, electronica komt zeker niet meer van daar.
Bij Aldi daarentegen hebben we met de garantie en dienst na verkoop nog nooit problemen gehad.
Comment