Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

America's Got Talent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: America's Got Talent

    Als ik dan toch zou moeten kiezen, liever de 2e - het oog wil ook wat
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #17
      Re: America's Got Talent

      Mooie stem, maar in mijn achterhoofd vind ik het vooral schrijnend. Het lijkt zo geforceerd. Haar antwoorden komen totaal niet spontaan over en haar tranen zijn een mooi ingestudeerd stukje. Ze speelt helemaal in emoties en ze doet wat van haar verwacht wordt. Lachen en wenen.

      Als je denkt dat het helemaal niet om dollars en kijkcijfers gaat, moet je wel zeer naiëf zijn.

      Vergeet niet dat het om de VS gaat...

      Alleen al het feit dat ze playbackt (met subtiele hulp van Auto-tune), zegt al genoeg..

      Comment


      • #18
        Re: America's Got Talent

        Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
        Als ik dan toch zou moeten kiezen, liever de 2e - het oog wil ook wat
        Lol, je weet wat ze zeggen hé ;-) wie het wijf trouwt om het lijf, verliest het lijf en behoudt het wijf
        Computer nerds don't byte, they just nibble a bit ;)

        Be careful who you shoot; they may shoot back

        Comment


        • #19
          Re: America's Got Talent

          Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D Bekijk bericht
          Was het eerste dat mij opviel als ik de clip zag. Het stemgeluid/volume blijft mooi gelijk ook al draait ze soms van de micro weg.
          Ik twijfel er niet aan dat ze wel degelijk goed kan zingen, maar het gene ik gehoord heb was in elk geval niet live op dat ogenblik uit haar mondje gekomen.
          En van zo gauw je zoiets merkt stel je je toch ff vragen bij de hele opzet en het creëren van een hype. Zeker als het om kinderen gaat.

          Comment


          • #20
            Re: America's Got Talent

            Oorspronkelijk geplaatst door Lionezz Bekijk bericht
            Dat meisje zal wel een mooi stemmetje hebben, daar wil ik zelfs niet aan twijfelen. Maar ze is véél te jong voor dit soort dingen. Ze zal het zelf wel graag doen, daar twijfel ik ook niet aan. Dat zag ik ook aan mijn dochter. Maar zij kreeg van mij enkel stemvorming... aan de hand van kinderliedjes. Geen haar op m'n hoofd dat er aan dacht haar een doorgedreven training te geven vooraleer haar lichaam voldoende uitgegroeid was. Geen wonder dat dat meisje de aria niet kan dragen. Van mentale rijpheid nog afgezien.

            Nee, geef mij maar deze :

            http://www.youtube.com/watch?v=RxZSP...eature=related (Caballe)

            of deze

            http://www.youtube.com/watch?v=w0diDwHtATw (Netrebko)

            En voor wie wil weten waarover de aria gaat : http://nl.wikipedia.org/wiki/O_mio_babbino_caro

            Ook hier hetzelfde: enkel op de eerste link wordt 'echt live' gezongen. Het knappere poppemieke is ook maar aan het playbacken tijdens haar optreden daar

            Comment


            • #21
              Re: America's Got Talent

              Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk bericht
              Ook hier hetzelfde: enkel op de eerste link wordt 'echt live' gezongen. Het knappere poppemieke is ook maar aan het playbacken tijdens haar optreden daar
              Zou 'k aan twijfelen dat ze niet live zingt.

              Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
              Computer nerds don't byte, they just nibble a bit ;)

              Be careful who you shoot; they may shoot back

              Comment


              • #22
                Re: America's Got Talent

                Oorspronkelijk geplaatst door Lionezz Bekijk bericht
                Zou 'k aan twijfelen dat ze niet live zingt.

                http://www.youtube.com/watch?v=PTltPfALLL8
                Hier is het wel live gezongen. Vorige link niet vrees ik. Net zoals vele alle andere artiesten gaat ze niet op elk tv optreden haar stembanden vermoeien hoor.
                Hier zou het maar erg zijn als ze voor zo'n massa publiek zou playbacken

                Grtz,
                K.

                Comment

                Working...
                X