Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nokia E 71 Batterij dadelijk leeg..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nokia E 71 Batterij dadelijk leeg..

Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeener Bekijk bericht
    Ja als je in u menu, automatische zoeken naar netwerken op manueel zet verbruikt hij minder. Dit is normaal wel enkel als je in een gebied woont waar u netwerk vaak wegvalt dan gaat hij 'constant' op zoek naar een signaal.
    Das hier bij mij ook het geval, wij hebben enkel een slecht sinjaal van Proximus dat soms wegvalt en dat van Mobistar en Basse daar spreek ik nog niet over.
    Ik ben al meer dan 15jaar bezig dat ze er iets aan doen maar nougabollen.
    Elke keer dat er zo ne snul aan de deur komt om me een abonnement aan te smeren is die zo weg als ik zeg dat ze dan eerst maar eens zorgen dat ik sinjaal krijg.
    15 jaar geleden kocht ik 3 GSM's met drie abonnementen en kon ik niet eens van den ene naar den andere bellen en daar is nog niet echt veel verbetering in gekomen.
    Je kan nu wel zeggen dat ik op het einde van de wereld woon maar ik woon 200m van de NL grens maar als ik me naar daar verplaats heb ik juist volle bak sinjaal want die hebben hun antennes zo diep mogelijk op NL gericht (dat brengt op).
    D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Bleutooth afgezet gisteren en netwerk op GSM en niet UMTS//
      Battery is nog steeds vol.Nu ga ik kijken door 1 van de 2 aan te zetten welke er nu de boosdoener is.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Nog een tip Bluetooth kan je snel op en af zetten door lang op het * te drukken.
        Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
          Bleutooth afgezet gisteren en netwerk op GSM en niet UMTS
          Op mijn N97 maakt dit ook een verschil maar ook de signaalsterkte is er beter mee.
          Als ik op plaatsen ben met hoogstens 1 streepje ontvangst en zet hem dan van 3G naar GSM, dan is het plots 3 streepjes. Dit komt omdat 3G nog niet overal zo goed werkt.
          Als je 3G of UMTS niet direct nodig hebt maakt het niet veel uit natuurlijk om dat af te zetten.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Working...
          X