Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Er bestaat ook een gratis versie, nl. de "home edition". Heb dat al enkele keren gebruikt en geen problemen ondervonden. Niettemin: een harde schijf bewerken met dit soort soft is altijd risky business. Never ever doen zonder een degelijke backup, dus.
De reden waarom ik het vroeg : enkel de 32-bit versie is gratis. Wil je hetzelfde programma maar dan voor 64-bit (m'n Dell laptop heeft een 64-bit versie van win7) dan moet je je portemonnee bovenhalen. Ik voel met net een Macgebruiker...
De reden waarom ik het vroeg : enkel de 32-bit versie is gratis. Wil je hetzelfde programma maar dan voor 64-bit (m'n Dell laptop heeft een 64-bit versie van win7) dan moet je je portemonnee bovenhalen. Ik voel met net een Macgebruiker...
Deze tekst vind ik op de site:
After you checked them all, you will find that there is no great difference between resizing partition in Windows 7 and other Windows systems. And please note that EASEUS Partition Master Home Edition can only support Windows 32 bit system, if your Windows 7 is 64 bit system, Professional, Server, Unlimited or Technician Edition is the right choice for Windows 64 bit system.
Comment