Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elektrisch scheertoestel: nog eens.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Elektrisch scheertoestel: nog eens.

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Jos, hoe zit dat met het "lawaai".
    Ge moet dat niet vragen aan een mens van leeftijd ... die horen dat toch niet meer zo goed.

    Grapje hé Jos.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #17
      Re: Elektrisch scheertoestel: nog eens.

      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Jos, hoe zit dat met het "lawaai".
      Minder lawaai als de ronddraaiende mesjes van het andere merk, rustig gezoem.
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #18
        Re: Elektrisch scheertoestel: nog eens.

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Ik gebruik de mesjes van den Aldi.
        Er zitten daar dus drie mesjes in en een blauwe strip.
        Maar die gaan niet lang mee.
        Ik gebruik die van de Lidl, maar die gaan toch vrij lang mee. Ik heb vroeger ook altijd de dure merken gebruikt, en die gingen niet langer mee dan die van de Lidl.
        Waarschijnlijk zijn de Lidl net dezelfde als die van den Aldi, maar met een andere verpakking (en een andere merknaam).

        10 "refill Cartridges" (met drie mesjes) kosten 3,29 euro, ik heb er gisteren meegebracht, het kassaticket ligt hier nog. Dan mogen ze al wat sneller verslijten dan de "echte"...
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #19
          Re: Elektrisch scheertoestel: nog eens.

          Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
          Minder lawaai als de ronddraaiende mesjes van het andere merk, rustig gezoem.
          Ok Jos.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #20
            Re: Elektrisch scheertoestel: nog eens.

            Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
            Ik gebruik die van de Lidl, maar die gaan toch vrij lang mee. Ik heb vroeger ook altijd de dure merken gebruikt, en die gingen niet langer mee dan die van de Lidl.
            Waarschijnlijk zijn de Lidl net dezelfde als die van den Aldi, maar met een andere verpakking (en een andere merknaam).

            10 "refill Cartridges" (met drie mesjes) kosten 3,29 euro, ik heb er gisteren meegebracht, het kassaticket ligt hier nog. Dan mogen ze al wat sneller verslijten dan de "echte"...
            Moet je gelijk geven.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #21
              Re: Elektrisch scheertoestel: nog eens.

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Vroeger altijd Philips gebruikt ... Braun gebruik ik niet want dat laat meer haar staan dan dat het afscheert (bij mij toch).
              De enige Braun dat ik wel al geprobeerd heb is deze : http://www.shavershop.be/product/970...5-limited.html ... een geavanceerd bibber-dingske dus.
              Maar die bibberdingskes van Gilette Fusion doen het goed ... alhoewel ik vorige week eens fameus open lag omdat een nieuw exemplaar een knik in zo een mesje had, en dat snijdt heel goed in uw vel.
              Niets gaat boven een scheermesje ... geen enkel machien scheert zo goed!
              Die bibbermesjes zitten inderdaad rap vol maar ik kuis die na elke scheerbeurt met mijn scheerborstel, ik ga eens onder lopend water met de borstel tussen de mesjes.
              Het beste vind ik inderdaad nog steeds dit :
              Waarvoor dient die "bibber" eigenlijk?
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #22
                Re: Elektrisch scheertoestel: nog eens.

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Waarvoor dient die "bibber" eigenlijk?
                Dat laat uw toestelletje trillen waardoor de scheermesjes licht vibreren (bewegen).
                Zien doet ge dat niet echt, voelen wel.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #23
                  Re: Elektrisch scheertoestel: nog eens.

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Dat laat uw toestelletje trillen waardoor de scheermesjes licht vibreren (bewegen).
                  Zien doet ge dat niet echt, voelen wel.
                  Aah ok!
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #24
                    Re: Elektrisch scheertoestel: nog eens.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                    Een GROOT verschil
                    Ik ben enkele jaren geleden van Philips naar Braun overgestapt. Die Philips durfde weleens een haar uit m'n kinnebak te trekken, met de Braun is dat nog nooit gebeurd.
                    De 8585 die ik nu heb, met oplaad- en reinigingsstation, is echt super deluxe.
                    Hier van't zelfde, eerst een Philips gehad, deze trok ook al eens haartjes uit en een scheerbeurt duurde de helft langer om een glad resultaat te bekomen...
                    Overgestapt naar Braun 8995 (ook met clean en renew) en vind 'm gewoonweg fantastisch.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Elektrisch scheertoestel: nog eens.

                      Theokus heeft niet willen luisteren in zijn vorige topic...
                      Ik wilde toen nog typen dat ie het zich nog ging beklagen, maar wilde hem gelukkig laten zijn met z'n aankoop. Maakt ie toch wel zelf een topic erover aan zeker

                      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                      Comment


                      • #26
                        Re: Elektrisch scheertoestel: nog eens.

                        Hier ook een zeer tevreden klant van de gilette fusion met bibber functie. Daarvoor heb ik ook een philips scheermachine gehad,maar daar ben ik van af gestapt omdat mijn huid altijd een branderige gevoel achterliet,dus voor mij alleen maar een gilette samen met de gel
                        Nikon D90 + 18-105mm VR

                        Comment


                        • #27
                          Re: Elektrisch scheertoestel: nog eens.

                          Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
                          Theokus heeft niet willen luisteren in zijn vorige topic...
                          Ik wilde toen nog typen dat ie het zich nog ging beklagen, maar wilde hem gelukkig laten zijn met z'n aankoop. Maakt ie toch wel zelf een topic erover aan zeker
                          Haha
                          Maar ik "berust".
                          Als ik me ELKE dag scheer met deze Philips dan valt het goed mee.
                          Als ik een dag oversla dan moet ik me voorzichtig en langzaam scheren.

                          Ik heb hier nog het scheer-machine van mijn vader ajuin.
                          Dat is een oude Philishave en die is min. 22 jaar oud.
                          Die heeft ook drie koppen die zich aanpassen aan het gelaat dus die veren wat mee.
                          (ik dacht dat een Braun dat niet doet...)
                          Het is een goed toestel maar maakt veel lawaai.
                          Heel af en toe trok die een haartje uit zonder het eigenlijk te snijden he.
                          Als ik nu gewoon de mesjes had vervangen... die dus nooit vervangen werden.

                          Waarschijnlijk zit het probleempje in het principe waarop dit nieuw toestel werkt.
                          Een mesje zou het haar "liften" en een tweede zou dan snijden.
                          Hetzelfde principe zoals losse scheermesjes.
                          Het zou ook best kunnen dat het toerental te laag is.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #28
                            Re: Elektrisch scheertoestel: nog eens.

                            heb +/- zelfde philips als TS ,vind het brol ... terug nieuwe mesjes gekocht voor mijn oude philips met lotion ... maakt meer lawaai, duurder in gebruik, maar geen iritatie en scheert makkelijker ...
                            als ik me echt glad wil scheren gebruik ik mach 3 ... scheelt wel paar uur toc electrisch ...

                            Comment


                            • #29
                              Re: Elektrisch scheertoestel: nog eens.

                              Geen electrisch scheertoestel voor mij. Ik ga ook voor de Gilette fusion met bibber functie.
                              Homo Sapiens Pentaxiensis

                              Comment


                              • #30
                                Re: Elektrisch scheertoestel: nog eens.

                                Oorspronkelijk geplaatst door Peter K Bekijk bericht
                                Geen electrisch scheertoestel voor mij. Ik ga ook voor de Gilette fusion met bibber functie.
                                En wie zou er durven om "Veet" te gebruiken ?
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

                                Comment

                                Working...
                                X