Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

implantaat en plaatsen kroon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: implantaat en plaatsen kroon

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
    Jullie hebben het helemaal mis. Ze wil gewoon het kroontje van een missverkiezing (Miss Maas-Mechelen
    Wordt dat ook al ingeplant tegenwoordig?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Komt er spijtig genoeg op neer dat er enorm hoge prijzen gevraagd worden voor deze behandelingen. Ik stel me steeds de vraag of dit wel juist is. Als ik zie wat ik voor 2000 euro allemaal kan kopen?

Comment

TS is precies al van haren sus gevallen na het lezen van enkele prijsopgaves of reacties hier.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Voor zoiets zou ik zeker nooit naar Turkije gaan al is de prijs hier inderdaad hoog. Op gebied van medsche verzorging kan je mijns inziens niet beter zijn dan alhier en wij zijn hierdoor uiteraard ook heel veel gewoon. Ik heb bvb. in Spanje enkel ervaringen met één van onze kinderen en dat was toch ook niet om over naar huis te schrijven. Een gans andere benadering en bijlange niet zo kwalitatief als hier. Ik kan mij inbeelden dat dit in Turkije niet beter zal zijn. En zoals hier al aangehaald, wat met de nazorg... Dergelijke ingrepen vragen toch meer dan een éénmalig tandartsenbezoek.
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Doen!! En als ge dan toch al ginder zijt, ga dan ook ineens voor een neuscorrectie, borstvergroting en liposuctie. En die flaporen kunnen ze dan ook in één moeite rechtzetten.

PS: het feit dat ge dit maar overweegt, zegt genoeg...

@de rest: denken jullie dat de TS nog ooit gaat terugkomen om de antwoorden te lezen?

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D Bekijk bericht
              @de rest: denken jullie dat de TS nog ooit gaat terugkomen om de antwoorden te lezen?
              nope, zelfs niet meer naar BD denk ik
              Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Working...
              X