Diverse computerfabrikanten negeren de belgische wet die stelt dat er voor consumenten een garantieperiode van 2 jaar geldt.
Nadat ik bij Dell hemel en aarde heb moeten bewegen om toch garantie te krijgen voor een defect dat opgetreden is na 1 jaar en 1 week wil ik eens peilen hoe dat zit bij Apple.
Apple zet op zijn website ook dat er slechts één jaar garantie is, wat dus niet wettelijk in orde is. Je kan natuurlijk altijd een duur 'Applecare' contractje afsluiten, maar daar heb ik niet direct zin in.
Wat doet Apple nu bij een defect na 12 maand?
Zijn ze soepel, of moet je eerst een winkel belegeren vooraleer je je rechten kan laten gelden?
Iemand ervaring?
Nadat ik bij Dell hemel en aarde heb moeten bewegen om toch garantie te krijgen voor een defect dat opgetreden is na 1 jaar en 1 week wil ik eens peilen hoe dat zit bij Apple.
Apple zet op zijn website ook dat er slechts één jaar garantie is, wat dus niet wettelijk in orde is. Je kan natuurlijk altijd een duur 'Applecare' contractje afsluiten, maar daar heb ik niet direct zin in.
Wat doet Apple nu bij een defect na 12 maand?
Zijn ze soepel, of moet je eerst een winkel belegeren vooraleer je je rechten kan laten gelden?
Iemand ervaring?
Comment