Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mobistar TV

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Mobistar TV

    Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
    Wat dan weer door Europa zal veroordeeld worden (precedent is er al, er waren lang geleden al gemeenten die het probeerden).

    ge vergeet dat sommige gemeenten schotelantennes zelfs al verbieden OF dat er daarvoor een speciale aanvraag ingediend moet worden omdat zo een schotelantenne het landschap kan bezoedelen.
    Mooiste voorbeeld daarvan: Mazenzele
    Mijn Blog
    D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

    Comment


    • #17
      Re: Mobistar TV

      Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
      ge vergeet dat sommige gemeenten schotelantennes zelfs al verbieden OF dat er daarvoor een speciale aanvraag ingediend moet worden omdat zo een schotelantenne het landschap kan bezoedelen.
      Mooiste voorbeeld daarvan: Mazenzele
      Ik heb even op TVvlaanderen gezocht, die hadden vroeger een voorbeeldbrief op hun site staan om het verbod aan te vechten. Het is namelijk onwettelijk om schotelantennes te verbieden. Men kan wel voorwaarden opleggen maar dat is dan ook alles.
      In 1 van de posts van een forum stond het duidelijk vermeld. "Als er een verbod is op schotels die zichtbaar zijn aan de straatkant dan kan de helft van de staat geen satTV nemen en is TVvlaanderen bereid om dit juridisch aan te vechten". De gemeenten hebben geen poot om op te staan. Het Europese hof (ERVM) is duidelijk in deze zaak.
      Misschien hopen gemeenten dat de burger onwetend is en zich neerlegt bij een verbod

      Ik zit in dezelfde situatie (zuid in vooraan) en als ik digi-tv zou nemen zou ik ook voor sat tv gaan, vandaar dat ik me al eerder geïnformeerd heb.
      <OT>
      Met de huidige kwaliteit van de tv programma's vraag ik mij dikwijls af of die lichtbak nog wel de moeite waard is
      </OT>
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

      Comment


      • #18
        Re: Mobistar TV

        Ik ben sinds eergisteren op zoek naar de adder van mobistar tv.
        Ben ik verplicht onmiddelijk in te tekenen voor 1 of 2 jaar?
        Weet iemand hoeveel je betaald na het eerste jaar?
        Wat gebeurd er als één van de toestellen defect is?
        Kan ik mijn abonnement op elk moment stop zetten zonder verbrekingsvergoeding?
        Dit zijn veel vragen die ik niet terug vind in de FAQ van Mobistar.

        Comment

        Working...
        X