Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw smoelenboek...!!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

    Ondertussen al een aantal jaren geleden dat ik hier heb gepost, een update dring zich dus op . . . Het voorbije weekend op het Vis en Folklore Festival waar ik de officiële fotograaf van ben . . . even ontspannen, een hapje eten en de foto laten maken door iemand van de plaatselijke fotoclub.

    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

      .......en omdat ik nu weer de draad bij BD wil oppakken ook maar een plaatje van mij dus.
      Als je schrikt ligt het niet aan je beeldscherm.

      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

      Comment


      • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

        Eentje als fiere opa met onze jongste kleinzoon, en om het draadje terug aan te zwengelen.


        Uploaded with ImageShack.us
        Last edited by Guest42; 10 augustus 2011, 13:56.

        Comment


        • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
          Eentje als fiere opa met onze jongste kleinzoon, en om het draadje terug aan te zwengelen.
          http://img814.imageshack.us/img814/774/gdm2468.jpg

          Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us
          Iets om echt fier op te zijn...Tof.
          Last edited by LesC; 27 augustus 2011, 07:33. Reden: Foto uit de quote gehaald, geen herhaling
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

            Niet echt zeker of ik hier al ergens sta...
            Bij deze dan maar

            Comment


            • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

              Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
              Eentje als fiere opa met onze jongste kleinzoon, en om het draadje terug aan te zwengelen.
              Mooi, vertederend beeld. Hoe zeer je ook je best doet, je kan de trots niet verbergen, ze
              niet eens wegslikken. Dat vind ik mooi. Ontroerend. Een beeld waar we iemand anders op
              zien en ons toch zo heftig in herkennen. Mooi.
              Opa's: veel nut hebben ze niet, maar ze zijn o zo nodig.

              Comment


              • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

                Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Ondertussen al een aantal jaren geleden dat ik hier heb gepost, een update dring zich dus op . . . Het voorbije weekend op het Vis en Folklore Festival waar ik de officiële fotograaf van ben . . . even ontspannen, een hapje eten en de foto laten maken door iemand van de plaatselijke fotoclub.

                http://www.fotokine.be/BD/ik/verkleind_Dsc_1286_1.jpg
                Humm, Francis, je ziet er goed uit. Uitstekend zelfs. Precies een Limburgse mijnwerker,
                gekleed door Bikkemberg, en op vakantie in Polen.
                Last edited by LesC; 27 augustus 2011, 07:33. Reden: Foto uit de quote gehaald, geen herhaling

                Comment


                • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                  Humm, Francis, je ziet er goed uit. Uitstekend zelfs. Precies een Limburgse mijnwerker,
                  gekleed door Bikkemberg, en op vakantie in Polen.
                  Hilarisch
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment


                  • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

                    Doudeke, jouw opmerkzaamheid en je prozaïsch taalgebruik zijn gaven die niet iedereen gegeven zijn . . .
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Doudeke, jouw opmerkzaamheid en je prozaïsch taalgebruik zijn gaven die niet iedereen gegeven zijn . . .
                      Dank u wel, Francis. Ik zal even een update plaatsen, zodat u weet wanneer we ergens in
                      een draai ontmoeten, dat ik het ben en u aan mijn haar kunt trekken, of me trakteren op
                      ook zo'n fijne, hongerige blik en een Duveltje.

                      Foto genomen door een van de betere en zeker origineelste fotograaf van BD. Mijn idee.

                      Comment


                      • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

                        Artistieke kop, Doudeke, maar aan dat artistieke twijfelde ik al lang niet meer na het lezen van vele van je geschriften.
                        Zien we mekaar tgv de tentoonstelling in Stalhille? Ik zal je alleszins herkennen.
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                        Comment


                        • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

                          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                          Artistieke kop, Doudeke,
                          je haalt de woorden uit mijn mond, ik wou dit ook schrijven
                          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                          Comment


                          • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

                            Doudeke je bent waarschijnlijk de enige waar ik het juiste beeld over had...en dat ook zonder foto van je...
                            Aangenaam ene het is een krachtige foto met een zeer karaktervolle kop...
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

                            Comment


                            • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

                              In actie:



                              Het "zoek-mij" plaatje:

                              Comment


                              • Re: Nieuw smoelenboek...!!!!

                                Ferm lenske....
                                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                                Als je schiet..schiet dan raak!
                                500 PIXHuawei P30 PRO

                                Comment

                                Working...
                                X