Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ha Danny. Dat is nu eens precies zoals ik me jou had voorgesteld. Alleen iets minder kaal.
Een beetje ouder. Ook wat dikker. Zelfs bruiner. En met geen witte sokken aan.
Ha Danny. Dat is nu eens precies zoals ik me jou had voorgesteld. Alleen iets minder kaal.
Ik had mij ook eender iemand anders voorgesteld.Wel makkelijk voor het BD feest dan weet je meteen wie je voor je hebt..
Dus laat die smoelen maar verder komen hé?
Ik heb daar vorig jaar zo lang rondgelopen en maar een handvol mensen herkend hoor..op Bouk na dan..Die had ik dadelijk in de smiezen..Maarja daar kon je oon niet langs kijken. Het was net Elvis die binnenkwam..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
hoho, goed kijken he ? Witte kousen ?!
Alleen vraag ik mij af, hoe stelt men zich aan de hand van posts op BD voor hoe kaal, dik, of bruin men is ?
Dat bruin, kan ik mij nog voorstellen, gezien mijn laatste posts
Alleen vraag ik mij af, hoe stelt men zich aan de hand van posts op BD voor hoe kaal, dik, of bruin men is ?
Ik had je eender voorgesteld met en baard en tenger lichaam..Ik weet niet hoe het komt maar das al van ik het begin..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ach Danny, het is al ironie. Ik had gehoopt dat je dit begrepen had. Zelfs die witte
sokken was een plaagstoot van me. Sorry. Het was gewoon even zeggen dat ik me
wel vaker in mensen vergis zonder mensen voor ogen te hebben.
Zoals we vroeger in school al eens er op durfde te wedden dat de volgende auto een
rode was. En de volgende een witte. Terwijl er even later een oranje camion kwam
voorbij gereden.
Het is al een kwestie om de tijd te doden, om jezelf durven te lachen of belachelijk
te maken. Het is met de ernst van een bord dampende spaghetti.
Ach Danny, het is al ironie. Ik had gehoopt dat je dit begrepen had. Zelfs die witte
sokken was een plaagstoot van me. Sorry. Het was gewoon even zeggen dat ik me
wel vaker in mensen vergis zonder mensen voor ogen te hebben.
Zoals we vroeger in school al eens er op durfde te wedden dat de volgende auto een
rode was. En de volgende een witte. Terwijl er even later een oranje camion kwam
voorbij gereden.
Het is al een kwestie om de tijd te doden, om jezelf durven te lachen of belachelijk
te maken. Het is met de ernst van een bord dampende spaghetti.
Comment