Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uurwerken . . . en de jouwe??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Uurwerken . . . en de jouwe??

Oorspronkelijk geplaatst door ice Bekijk bericht
    ik ben opzoek naar mensen die ervaring hebben met volgend horloge:

Zijn er die een gelijkaardig horloge kennen met ongeveer dezelfde (of betere) specificaties van een ander merk?

ruben
    Hey,

ik heb er zo eentje.
    Super ding is dat.
    Heel nauwkeurig.

Ik zal straks of morgen eens proberen om er foto van te maken.

Staf

Comment

Voor mij een Tissot PRC 200 met chronograaf en bruinlederen bandje. Gekocht in de solden voor 275€ ongeveer.

linkje

voel me beetje naakt als ik ze niet aanheb. Om maar te zeggen dat dat bijna nooit gebeurd.

Ch.
      www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -

Comment

Mijn nieuwste aanwinst (toevallig vandaag ook ):

pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
          Mijn nieuwste aanwinst (toevallig vandaag ook ):
          Verdorie, da's een knap uurwerk zeg
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            Verdorie, da's een knap uurwerk zeg
            Dank u! Ben er wel fier op.
            pixelpusher

Comment

Jarenlang het oermodel van de Seiko Kinetic gehad (die van de National geographic) en geloofd dat ik nu voor de rest van mijn leven goed zat. Niet dus, die condensator slijt dus ook (tegen alle logica).
              Sinds een jaar of 3 een Citizen ecodrive WR100 Titanium, die gaat nooit uit.

Geen batterijen meer voor mij, na een aantal jaren vinden ze dan die afdichtingen niet meer, ik ken dat van mijn vorige Seiko.
              Geen gedoe met knoppen waarvan de dichtingen na zoveel jaar moeten vernieuwd worden. Een grote en een kleine wijzer en een secondenwijzer en 1 knop om van winter naar zomeruur over te schakelen.
              Loopt binnen mijn toepassingswereld naar mijn mening accurater dan om het even welk mechanisch luxemerk.

Ik ben nogal nuchter in dat soort zaken, GSM zijn er om tegen te praten, camera's om foto's mee te nemen, TV om naar te kijken, horloges om te weten hoe laat het is, met een boormachine rijd je het gras niet af en een BarBQ waarop je draadloos kan internetten voor een recept is aan mij ook niet besteed, daarvoor hebben we kookboeken en internet.
              Die dingen waarmee je in moderne huizen door de muren mee kan kijken noem ik vensters

Comment

Allé, komaan, hier is die waar ik mee rondloop :

Comment

Ik heb sinds een half jaar ongeveer een Lotus

Was ook ineens een oefeningetje om deze te fotograferen
                  Jannes Bollen
                  Website / Facebookpagina

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jannes Canon Eos Bekijk bericht
                    Ik heb sinds een half jaar ongeveer een Lotus

Was ook ineens een oefeningetje om deze te fotograferen
                    En die foto kan zo de boekjes in!
                    Ik ben zeer gelukkig met mijn citizen ecodrive. Die werkt al een jaar of 5 zonder batterij, en op het glas is geen krasje te zien. Echt een robuust ding.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door T.Trapper Bekijk bericht
                      Allé, komaan, hier is die waar ik mee rondloop :

http://img688.imageshack.us/img688/8596/13219.jpg
                      Ook geen alledaags uurwerkje...
                      Er passeren hier Breitlings, maar een Lacroix is ook geen uurwerkje om mee te gaan metsen...
                      Last edited by LesC; 26 december 2011, 23:36.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                        Ook geen alledaags uurwerkje...
                        Er passeren hier Breitlings, maar een Lacroix is ook geen uurwerkje om mee te gaan metsen...
                        Is da niet schokbestendig misschien?

Mijn Rodaniaken (de juiste tijd..altijd en dit ong. 30 jaar) , had vorige week de geest gegeven, alla het wieleken was er gewoon uitgekomen en afgebroken. Hoe? Geen benul van. Ik doe er wel alles mee (ongeveer zoals met always ). Wat ik wil zeggen, dat spul gaat niet van mijn pols, behalve als ik ga zwemmen of in't bad ga.

Nu is 't hersteld en hoop er nog jaren plezier aan te beleven.
                        perman
                        canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Eerste uitprobeersel van Macrofotografie en ineens men horloge ook

[Mod-LesC]Omdat je afbeelding de BD-maxima (900 pixels langste zijde) overschrijdt, is-ie achter een linkje geplaatst. Graag een kleinere versie opladen, en dan je post aanpassen dmv de <Aanpassen> knop. Dank voor je begrip en je medewerking.[/Mod]

dees is de macro van de horloge hieronder
                          Last edited by LesC; 20 januari 2012, 14:39.

Comment

hier gewoon een digitaal horloge van casio, puur functioneel om tijdens de les het uur te kunnen zien zonder de GSM te moeten uithalen.

Onderstaande foto is niet van mij (even mijn horloge gegoogled)

Canon 1000D, 18-55, 50, Metz 36-AF5, Sigma 150mm F2.8 Macro OS, Nissin Di700
                            hier vind je mijn foto's en hier ook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OLERDENS Bekijk bericht
                              Eerste uitprobeersel van Macrofotografie en ineens men horloge ook
                              Mooi!

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Demaeght Bekijk bericht
                              hier gewoon een digitaal horloge van casio, puur functioneel om tijdens de les het uur te kunnen zien zonder de GSM te moeten uithalen.

Onderstaande foto is niet van mij (even mijn horloge gegoogled)

http://www.watches88.com/prod_images...G-7302RL-2.jpg
                              Heel mooi!
                              Last edited by LesC; 25 januari 2012, 09:38. Reden: Foto uit de quote, geen herhaling
                              pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht

Heel mooi!
                                ??

ik vermeld dat ik de foto niet zelf nam, waarom dan deze reactie?

mvg
                                Jeroen Demaeght
                                Canon 1000D, 18-55, 50, Metz 36-AF5, Sigma 150mm F2.8 Macro OS, Nissin Di700
                                hier vind je mijn foto's en hier ook

Comment

Working...
                                X