Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet is gebrand op €8/mnd abonnementsgeld HD digicorder!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet is gebrand op €8/mnd abonnementsgeld HD digicorder!

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
    Ik ga binnenkort ook over op telenet Digitale TV. Zelf ben ik tevreden met mijn gratis ontvangst van Eén en Canvas met mijn DVB-T antenne op mijn 22" pc scherm, meer heb ik niet nodig om beetje actualiteit te volgen... maar ik woon hier niet alleen dus ja

Iemand tips, dingen waar ik moet op letten? Ik wil niet ongewild optionele pakketen bestellen of voor onverwachte facturen staan.

En het is inderdaad huur (8 euro) + kabelabo = totale kost

En dan nog eens 50 euro activatie dacht ik? (30 euro indien online)

Hoe wordt de maandelijkse kost berekend? Maandelijke 8 euro + 1/12 van kabelabo? Of moét je kabelabon in één keer betalen?

Hoelang duurt het vooraleer je daadwerkelijke beeld hebt, als je besteld via internet? Iemand ervaring?

Als je bestelt via Internet, en kiest voor zelfinstallatie (is best mogelijk als je wat kabels kan verbinden en bv kiest voor powerline), dan kan je 1-2 dagen na je bestelling het pakket ophalen in een Telenet shop.
    Als er al internet aanwezig is thuis, dan heb je een dik halfuurtje werk om alles aan te sluiten, en na ten hoogste een halfuurtje werkt alles.

Als je activatie mislukt de eerste keer, begin dan met de stekkers eens uit te trekken en start opnieuw. Nadien loopt alles behoorlijk stabiel!

Tip: koop je HDMI kabel niet in die Telenet shop, je betaalt zeker te veel.

Comment

Last edited by Guest13; 23 augustus 2010, 23:55. Reden: ******

Comment

Het kabelabonnement van Telenet is altijd al het duurste geweest. Zelfs INDI was stukken goedkoper (een 15%)...
        Groeten,

Polleke

Comment

Dat had ik ook gevonden :
          - 2e hands niet-hd digicorder : €50
          - kabelabonnement €13,33/mnd
          - activatiekost niet hd digicorder : gratis

Indien huur hd digicorder
          - €8 / mnd
          - €13,33 (kabelabonnement)
          = €21.33/mnd digitale TV totaal
          + evt activatiekost HD digicorder ? (niets of €50?).

Ik heb zelf een gewone digicorder, ik zie wel hoelang hij meegaat.
          Indien niet te lang schakel ik later wel over, de tijd zal het uitwijzen

Comment

Vorige week mijn digirecorder defect, wél kunnen omruilen, doch programma's die opgenomen waren was ik wel kwijt
            Geen mogelijkheid om vb een backup te nemen van zaken( vb van kinderen die in een bepaald programma iets gepresteerd hebben).

Voor dergelijke dingen koop je dan best nog eens een dvd recorder....men weze gewaarschuwd!
            D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
            BD0290BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
              maandelijks 8 euro, en 1 maal per jaar kabelabo.. ( dacht iets van een 170 euro )
              off topic
              daarom ben ik naar tv vlaanderen gegaan, 120 euro abo, 10 euro per maand en het steeds minderen van zenders.. bij tv vlaanderen komen er alleen maar bij .
              Maarja de investering in de schotel & ontvanger kwam dacht ik op rond de 200 euro, de laatste keer dat ik keek.

Comment

Last edited by Guest13; 23 augustus 2010, 23:43.

Comment

Working...
                X