Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dreigtelefoontjes na facebookgroep.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dreigtelefoontjes na facebookgroep.

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
    Kan wel zijn, maar als de buschauffeur niet heeft gepinkt en hij zegt van wel, hoe kan je dat dan bewijzen ?
    Tiens : ik dacht het antwoord gegeven te hebben, namelijk met getuigen. Heb je die niet, dan ben je, vrees ik, de sigaar.
    Groeten,

Polleke

Comment

Wow... Dat die vent je een beetje gaat opzoeken en opbellen en dan nog eens durft te bedreigen met fysiek geweld moet je toch wel aanzetten om de politie te verwittigen om hem aanteklagen voor bedreigingen? Begin daar alvast eens mee.

Comment

Is gebeurd. Ook de werkgever is ondertussen op de hoogte...
        Ooit was ik een fotograaf, nu kijk ik eerst.
        Mamiya M645, GevaBox, Coronet N°2, Olympus Trip35, en hier slingert ook nog ergens een 7D rond.

Comment

De agressie tegen bus chauffeur 's neemt toe schrijven ze dan maar als je weet wat een zakken er soms mee rondrijden verschiet ik daar niet van.
          In Turnhout stond ik aan de statie aan te schuiven voor de trein overgang ik stond pal naast een lijnbus die daar stond. (ik stond met mijn snuit een meter verder voorruit dan de bus)
          Tegen dat het verkeer begon te rijden stak meneer zijn pinker aan en reed me zowat in mijn zijkant, je kon er geen hand meer tussen steken, en ook al had ik hem eerst laten gaan kon dat niet omdat ik al verder naar voor stond.
          Er zijn er goeie bij maar ook lelijk gefrusteerde als je het mij vraagt.
          Kwa de bedreiging zeker klacht in dienen en ook verklaren dat hij je expres in de flank heeft gereden, let wel om iets van de lijn te winnen moet je goed zijn.
          D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Working...
          X