Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

website maken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: website maken

Ik publiceer mijn stamboom reeds meer dan 4 jaar via antagonist.nl, goedkoop en goed. Ik betaal ongeveer €30.00 per jaar inclusief domeinnaam.
    Een site is heel makelijk te maken via Joomla.
    Succes in je zoektocht.
    Met vriendelijke groeten
    Geert
    Nikon D3000 + AF-S 18-55 VR + 55-200 VR + Nikkor AF-S 70-300mm 4.5-5.6 G IF-ED VR

Comment

Als je eenmaal een website hebt, kan je bij one.com heel gemakkelijk een fotoalbum aanmaken met de door hun beschikbaar gestelde sjablonen, zelfs iemand van 54 die geen ervaring heeft met dit soort zaken. De sjablonen kun je aanpassen aan de lay-out van de bestaande website. Kijk eens op www.abeek.be en klik op Fotogalerij.

Correctie: www.abeek.be staat niet meer op one.com.

Last edited by cuco; 22 september 2013, 09:11. Reden: correctie
      https://www.flickr.com/photos/decultuurconsument/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cuco Bekijk bericht
        Als je eenmaal een website hebt, kan je bij one.com heel gemakkelijk een fotoalbum aanmaken met de door hun beschikbaar gestelde sjablonen, zelfs iemand van 54 die geen ervaring heeft met dit soort zaken. De sjablonen kun je aanpassen aan de lay-out van de bestaande website. Kijk eens op www.abeek.be en klik op Fotogalerij.

dank je cuco ,is dit gepubliceerd bij one.com ? dit lijkt mij toch demoeite waard ,zo kunnen je foto's ook groot formaat bekeken worden en de layout valt toch best mee vind ik

Comment

Ik kan ook enkel beamen dat one.com perfecte kwaliteit en service levert.
          Wat je kan met hun sitebuilder is misschien niet 100% origineel en flexibel, maar dit kan al meer dan voldoende zijn voor wat de TS nodig heeft.

In ieder geval, 90% van de image-gallery templates die je online vindt, zijn in php geschreven (en gebruiken vaak mysql), en dan kom je er al niet met je telenet webruimte aangezien dit niet ondersteund wordt.
          De enige andere optie is dan naar free php hosting gaan zoeken, vol banners & pop-ups. Bij One.com betaal je je niet blauw, en heb je al heel veel ruimte.
          Canon EOS 5DmkII | Canon Speedlight 580EX | Canon 50mm F1.4 - Canon 24-70mm F2.8 L - Canon 70-200mm F2.8 IS L

Comment

niemand die werkt met joomla ?
            smile ! ...it confuses people ...

Comment

'k Hem 'm wel niet zelf gemaakt, maar mijn webstek staat ook op one.com.
              Goedkoop en goed !
              'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
              Grtjs, Jacky

Comment

Ben ook zeer tevreden van one.com !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kdm Bekijk bericht
                  Ben ook zeer tevreden van one.com !
                  dank voor de talrijke tips en reacties (ik heb er hier meer dan op SC macro)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                    is dit gepubliceerd bij one.com ? dit lijkt mij toch demoeite waard ,zo kunnen je foto's ook groot formaat bekeken worden en de layout valt toch best mee vind ik
                    Jawel, dit staat al een paar jaar zo op one.com. Je kan zelfs meerdere inlog accounts aanmaken, zodat verschillende personen albums kunnen aanmaken en foto's opsturen.

Comment

Een andere, gratis en gemakkelijke oplossing is Tumblr:
                      http://pho-tone.tumblr.com bvb
                      Ooit was ik een fotograaf, nu kijk ik eerst.
                      Mamiya M645, GevaBox, Coronet N°2, Olympus Trip35, en hier slingert ook nog ergens een 7D rond.

Comment

Hier ook zeer tevreden van one.com.

Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lorent Bekijk bericht
                          En verder zou ik wegblijven van dingen als one.com
                          Msschien voor het maken van websites wel, voor de webhosting zijn ze (prijs/kwalilteit)

Comment

Nog even dit over one.com: zou het kunnen dat ze eerst iedereen kapot concureren met goedkope prijzen en vervolgens, als ze de markt voor zich alleen hebben, "iets" meer gaan vragen?

Comment

Kijk ook eens naar zenphoto

Eerder gericht naar het tonen van foto's maar kan ook als mini cms.
                              Joomla is goed (heb er ook al sites mee gemaakt, maar al het is om hoofdzakelijk foto's te tonen, is het wel redelijk wat overkill. (heb trouwens ook nog geen enkele module gevonden als fotoalbum die mij kon overtuigen, maar dat is dan weer persoonlijke smaak).
                              Groetjes,
                              FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                              * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cuco Bekijk bericht
                                Nog even dit over one.com: zou het kunnen dat ze eerst iedereen kapot concureren met goedkope prijzen en vervolgens, als ze de markt voor zich alleen hebben, "iets" meer gaan vragen?

Ze concurreren de anderen niet zo kapot hoor. En je bent tenslotte niet met one.com getrouwd hé, je kan daar wegggaan wanneer je wil.
                                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
                                X