Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voice mail als bewijs

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Voice mail als bewijs

Last edited by Guest13; 24 augustus 2010, 00:46.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
      Slechte vakbond ??? Want die zouden van den eerste keer al moeten reageren !!!
      Als gij gelijk hebt, dan is het voor hen een kleintje om uw gelijk te halen. En daar betaald ge toch voor.
      Geloof het maar jong Thuishulp Bond Moyson, verplichte lidmaatschap ABVV , en nu moet ik als werknemer mijn recht halen Het zal mij lukken, zeker van Maar "niet" via de vakbond
      zero

Comment

Klacht indienen wegens intimidatie. Dan kan het gerecht die voice mails vorderen bij Scarlet of whatever, en dan is het officiëel bewijs. Niet?
        Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
        www.musicinframe.be

Comment

Last edited by Guest13; 24 augustus 2010, 00:46.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
            Klacht indienen wegens intimidatie. Dan kan het gerecht die voice mails vorderen bij Scarlet of whatever, en dan is het officiëel bewijs. Niet?
            En waar mag ik die klacht indienen ???? Vakbond maakt er een "collectieve zaak " van ( een serieuze zeggen ze dan ) Ik heb ook nog zo'n soort van dreigbrief hé, pas maar op of . . . Maar dit eindigt garantie in " mag nooit meer gebeuren hé

Maar ik blijf in de kou staan , "vind ik" , een gerechtszaak komt er via hun tewege nooit van . . . ik ben nog niet ontslagen, maar ben wel serieus geintimiteerd , en ik ben het beu ! Ik zoek nog 10 jaar mijn werk " waardig" te doen , maar met dit management heb ik, serieuze problemen wordt vervolgd . . .
            zero

Comment

Working...
            X