Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Apple modellen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Nieuwe Apple modellen

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Bellen rond etenstijd....
    (iedereen haat dat maar 't werkt meestal)
    Ja, maar deze leeft zeer onregelmatig en ik weet niet wanneer hij etenstijd heeft.
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

    Comment


    • #62
      Re: Nieuwe Apple modellen

      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Bellen rond etenstijd....
      (iedereen haat dat maar 't werkt meestal)
      Tiens : dat is juist het tijdstip dat ik zeker niet opneem ...
      Groeten,

      Polleke

      Comment


      • #63
        Re: Nieuwe Apple modellen

        Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
        Tiens : dat is juist het tijdstip dat ik zeker niet opneem ...
        You must attend, always attend
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #64
          Re: Nieuwe Apple modellen

          Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
          Jawel hoor, ik begrijp je best. Maar ik werk (werk? ) bewerk mijn foto's met Capture NX2 en clonen en dergelijke achteraf met PS indien nodig.
          Misschien moet ik er toch eens aan beginnen te denken wat meer RAM in te bouwen.
          Capture NX2 is nu echt wel een programma wat je systeem op de proef stelt.
          Ik heb een powermac van eind 2004 ook met CS4 en NX2 maar wel met 4GB ram en dat draait lekker maar NX2 is toch wel sowieso het traagste programma hoor.

          Mijn systeem is eigenlijk ook al wat te oud maar draait nog zo soepel.
          Ik weet niet hoe NX2 op een recente mac zou draaien.

          Als je veel met NX2 werkt zou ik toch 4 GB aanbevelen.
          Last edited by Ief; 29 juli 2010, 19:23.
          https://www.facebook.com/ief.delaender - http://www.iefdelaender.com - http://500px.com/iefdelaender

          Comment


          • #65
            Re: Nieuwe Apple modellen

            En ik net nog posten dat er zelfs in de MAc Pro nog videokaarten zaten die niet eens meer bij de pcboer te krijgen zijn...
            Bij deze een inhaalbeweging dus. En zoals gezegd: consolespelen zien er op een HDready LCD gelikt uit, maar die moet je eens op een 24" aan een pc zien, in volle resolutie met anisotropische filtering, anti-alias,... en alle effecten op max.
            EN die hardware? HD is van belang, reden waarom ik een setje Velociraptors in Raid 0 heb draaien. Heb nu onboard graphics en ene losse kaart. En ik heb een slot vrij. Dus als ik één dezer een recente radeon bij inplug, heb ik extra GPU Power + de bestaande nog. Kan je emt een Mac ook niet zomaar. Wel fijn dat ze steviger materiaal voorzien, alleen is de prijs ook weer navenant hé. Heb je wel 2 quadcores draaien. natuurlijk, en om dat in elkaar te steken lopen de prijzen in pcland ook aardig op.
            Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
            www.musicinframe.be

            Comment

            Working...
            X