Ook dit zou kunst moeten zijn.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kiep kwaait
Collapse
X
-
-
Re: Kiep kwaait
Als daar al een kip in kan zou ik niet graag haar partner zijn
mirDe opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk berichtOok dit zou kunst moeten zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtTypisch Belang ook om zoiets te publicerenMvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk berichtAls daar al een kip in kan zou ik niet graag haar partner zijn
mir
Comment
-
Ik vind spek tegen de muur nagelen tot het van de maden eraf valt erger.
Dit is momenteel de hoofdstroming in de Avant-Garde, schokeren.
Waaroml geen varken van voor tot achter tatoerern ?
of een compleet kalf op formol zetten.Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.
Comment
-
-
Ik denk dat je doelt op het werk van Jan Fabre voor Over the Edges in Gent in 2000. Dat was gerookte ham, en die was ingewikkeld met vershoudfolie ;-)
Avant-Garde is ook niet meteen de juiste stroming hier. K denk dat dit eerder valt onder postmodernisme....
Maar wat is kunst? Het feit dat er mensen over deze (en andere) acties nadenken maakt dergelijke zaken kunst.Ooit was ik een fotograaf, nu kijk ik eerst.
Mamiya M645, GevaBox, Coronet N°2, Olympus Trip35, en hier slingert ook nog ergens een 7D rond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lorent Bekijk berichtIk denk dat je doelt op het werk van Jan Fabre voor Over the Edges in Gent in 2000. Dat was gerookte ham, en die was ingewikkeld met vershoudfolie ;-)
Avant-Garde is ook niet meteen de juiste stroming hier. K denk dat dit eerder valt onder postmodernisme....
Maar wat is kunst? Het feit dat er mensen over deze (en andere) acties nadenken maakt dergelijke zaken kunst.
Het probleem is dat je in een discussie over kunst nooit gelijk kunt halen
Een kunstenaar is een artiest maar dat maakt van een artiest nog geen kunstenaar.
Andersom zou ook kunnen
Stel dat lezen een actie is, een passieve actie dan.
Als je gaat nadenken over hetgeen je net gelezen hebt, is dat dan kunst, ben je dan
met kunst bezig?
Ik ga een nieuwe strekking lanceren: het vegetalarium.
(denk aan groenten)
Dus stop ik wat selder in elk van mijn oren en loop zo rond
op de grote markt
Dat is een actie waarover men gaat nadenken, dus het is kunst.Last edited by theokus; 27 juli 2010, 14:31.
Comment
-
Veel kunstenaars hebben dan ook meer dan een vijs los.
Vroeger was ik in een fotoclub en als we dan foto's beoordeelde kreeg ik opmerkingen van daar niet scherp genoeg, wat korrel, enz, toen we op een keer een uitstap naar Antwerpen maakte met de fotoclub naar een niet te noemen fotokunstenaar stonden de leden van de fotoclub de werken te bewonderen tot ik begon met daar is ze totaal niet scherp, korrels gelijk suiker zo groot enz.
Toen zeiden ze me dat de kunstenaar het er om gedaan had, dus had ik zo goed mijn werk niet gedaan had was ik nu kunstenaar geweest.D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtIk ga een nieuwe strekking lanceren: het vegetalarium.
(denk aan groenten)
op de grote markt
Dat is een actie waarover men gaat nadenken, dus het is kunst.Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtMoet niet veel hebben van die moderne kunst
Het probleem is dat je in een discussie over kunst nooit gelijk kunt halen
Een kunstenaar is een artiest maar dat maakt van een artiest nog geen kunstenaar.
Andersom zou ook kunnen
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtStel dat lezen een actie is, een passieve actie dan.
Als je gaat nadenken over hetgeen je net gelezen hebt, is dat dan kunst, ben je dan
met kunst bezig?
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtIk ga een nieuwe strekking lanceren: het vegetalarium.
(denk aan groenten)
op de grote markt
Dat is een actie waarover men gaat nadenken, dus het is kunst.
Maar een eigen naam voor zo'n ding hoeft niet. Dat heet gewoon Performance Art. Had mooi gepast bij #HPS.Ooit was ik een fotograaf, nu kijk ik eerst.
Mamiya M645, GevaBox, Coronet N°2, Olympus Trip35, en hier slingert ook nog ergens een 7D rond.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lorent Bekijk berichtIk moet van bepaalde strekkingen ook niks hebben, maar heb er wel respect voor...
Het denken is geen kunst, anders waren we allemaal kunstenaars, maar het feit dat je denkt over de inhoud van het boek verheft het wel boven de mainstream boeken. Of gedicht, of proza, of ...
Als ik denk over de inhoud van het boek... dat verheft het boek niet he Lorent
Jouw bovenste zin is niet al te duidelijk, denk ik
Zelf ben ik graag bezig geweest met "de tachtigers" uit de Nederlandse Literatuur.
Of met een paar Engelsen waaronder Bernard Shaw.
"Wie de lachers op zijn handen draagt moet ze dringend wassen".
(beetje vrije vertaling)
Begrijp je nu waarom ik regelmatig mijn handen was met Sunlight zeep
Waarom moeilijk doen? Of wil je ieder klein ding zijn eigen stickertje geven? Doe het onaangekondigd, maak een kleine perstekst op met uitleg, zorg dat iemand je actie kan fotograferen/filmen. Maak het viral!
Maar een eigen naam voor zo'n ding hoeft niet. Dat heet gewoon Performance Art. Had mooi gepast bij #HPS.
Comment
Comment