Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie begrijpt dit

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Ik begrijpt het helemaal niet meer!!!

    Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
    Het wordt met de dag erger. (lees zieliger)
    Mijn gedacht, als dit even mag (omdat het negatief is) .
    Je kan bezig blijven
    Er zijn ook klachten over de iPad...
    - opladen via usb-hub en via een PC verloopt niet zo goed (trekt teveel energie die niet kan geleverd worden). Geen probleem bij een Apple-computer.
    - WiFi zou ook niet altijd constant zijn verbinding houden (valt weg).
    - wie de iPad vlak naast zijn router houdt, heeft zelfs helemaal geen signaal.

    * een firmwareupdate zou dit wel kunnen verhelpen.

    En voor Rudy: sit venia verbo
    Geen draadloze synchronisatie bij de iPad.
    De iPad heeft snelle draadloze communicatie via Bluetooth, WLAN en zelfs snel internet via UMTS
    is mogelijk voor een meerprijs in sommige modellen.
    Maar, de gebruiker moet zijn data synchroniseren via de meegeleverde speciale "Dock-Connector-to-USB-Cable".
    Last edited by theokus; 25 juli 2010, 18:16.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #32
      Re: Ik begrijpt het helemaal niet meer!!!

      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Je kan bezig blijven
      Er zijn ook klachten over de iPad...
      - opladen via usb-hub en via een PC verloopt niet zo goed (trekt teveel energie die niet kan geleverd worden). Geen probleem bij een Apple-computer.
      - WiFi zou ook niet altijd constant zijn verbinding houden (valt weg).
      - wie de iPad vlak naast zijn router houdt, heeft zelfs helemaal geen signaal.

      * een firmwareupdate zou dit wel kunnen verhelpen.

      En voor Rudy: sit venia verbo
      Geen draadloze synchronisatie bij de iPad.
      De iPad heeft snelle draadloze communicatie via Bluetooth, WLAN en zelfs snel internet via UMTS
      is mogelijk voor een meerprijs in sommige modellen.
      Maar, de gebruiker moet zijn data synchroniseren via de meegeleverde speciale "Dock-Connector-to-USB-Cable".
      Goed geinformeerd is half gewonnen.

      Draadloze synchronisatie? ik weet dat ze bij Itunes daarmee bezig zijn. Maar 64Gb syncen over wifi is nog niet zo evident hoor. Met geen enkel device. Maar mijn basics (agenda, adressen en email) zijn via 3G wereldwijd gesynct.

      Oplaadprobleem heeft niks met apple te maken, is voor oudere pc's en ook voor oudere macs een probleem. Meer dan 500ma kunnen veel oudere usb poorten niet geven, punt.
      Nieuwere windows moederborden, hebben (weeral typisch windows) wel genoeg power, maar moeten een nieuwe usb driver meekrijgen. Nieuwe Imacs kunnen dit zonder upgrades.

      Wifi probleem is verholpen, firmware update is er al een week.

      Comment


      • #33
        Re: Ik begrijpt het helemaal niet meer!!!

        Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
        Goed geinformeerd is half gewonnen.

        Draadloze synchronisatie? ik weet dat ze bij Itunes daarmee bezig zijn. Maar 64Gb syncen over wifi is nog niet zo evident hoor. Met geen enkel device. Maar mijn basics (agenda, adressen en email) zijn via 3G wereldwijd gesynct.

        Oplaadprobleem heeft niks met apple te maken, is voor oudere pc's en ook voor oudere macs een probleem. Meer dan 500ma kunnen veel oudere usb poorten niet geven, punt.
        Nieuwere windows moederborden, hebben (weeral typisch windows) wel genoeg power, maar moeten een nieuwe usb driver meekrijgen. Nieuwe Imacs kunnen dit zonder upgrades.

        Wifi probleem is verholpen, firmware update is er al een week.
        Ok Rudy.
        't Is genoeg geweest voor vandaag wat mij betreft
        (ik houd er dus mee op )
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #34
          Re: Wie begrijpt dit

          Je antwoord Theo, is ook een mooie afsluiter voor dit topic, iedereen heeft zijn zegje zowat gehad . . .
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment

          Working...
          X