Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1,7 kg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: 1,7 kg

    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Slimme reactie hoor:
    Als "den elentriek" is uitgevallen dan stop ik die CD/DVD in mijn notebook en kan ik het nummer opzoeken, internet heb ik op dat moment niet meer. Nu ben ik in dat geval verplicht om in de papieren gids (die de meesten dus wegsmijten) te gaan zoeken.

    En tenslotte draait IEDEREEN hier rond de pot:
    Ik vroeg enkel naar het "waarom" van de onmogelijkheid om in 2010 in de plaats van een uitgebreide papieren gids een EVEN UITGEBREIDE gids op CD/DVD te kunnen krijgen.
    En iedereen begint te leuteren over 1207, Google enz...
    Misschien de vraag eens stellen aan de uitgever van die boeken ???
    Groeten,

    Polleke

    Comment


    • #32
      Re: 1,7 kg

      de grootste reden waarom ze die niet op dvd uitbrengen is:
      Reclame
      gewoon omdat men in een gedrukte gids pakken meer reclame kan zetten
      daardoor kan men die ook gratis aanbieden
      dat is de grote reden, verder niets anders

      Comment


      • #33
        Re: 1,7 kg

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Destelbergen die aas voor de sportvisser verkoopt.
        Dit deel van de quote leverde mij flitsend snel via Google het volgende resultaat:

        De Goeie Vangst
        Dendermondesteenweg 247
        9070 Destelbergen
        00-32- (0)92 287784
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

        Comment


        • #34
          Re: 1,7 kg

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Slimme reactie hoor:
          Als "den elentriek" is uitgevallen dan stop ik die CD/DVD in mijn notebook en kan ik het nummer opzoeken, internet heb ik op dat moment niet meer. Nu ben ik in dat geval verplicht om in de papieren gids (die de meesten dus wegsmijten) te gaan zoeken.

          En tenslotte draait IEDEREEN hier rond de pot:
          Ik vroeg enkel naar het "waarom" van de onmogelijkheid om in 2010 in de plaats van een uitgebreide papieren gids een EVEN UITGEBREIDE gids op CD/DVD te kunnen krijgen.
          En iedereen begint te leuteren over 1207, Google enz...
          Als bij mij de electriciteit uitvalt kan ik nog evengoed op het Internet; met m'n iPhone met 3G en de app van de gouden gids ben ik er ook.

          De gids die je ontvangt is trouwens verouderd nog voor hij toekomt. Dan zit je daar met een plastic schijfje dat nergens meer goed voor is dan om onder je glas te zetten.

          Zo'n dingen op DVD uitbrengen, dat was iets voor de jaren '90. Ook de treinregeling kon je op die manier krijgen. Dus je moet je niet afvragen waarom je die gids niet op CD kunt krijgen, je moet je afvragen waarom je die NIET MEER op CD kan krijgen.

          Zoals ik eerder al zei, welkom in de toekomst.

          Dave
          pixelpusher

          Comment


          • #35
            Re: 1,7 kg

            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Slimme reactie hoor:
            Als "den elentriek" is uitgevallen dan stop ik die CD/DVD in mijn notebook en kan ik het nummer opzoeken, internet heb ik op dat moment niet meer. Nu ben ik in dat geval verplicht om in de papieren gids (die de meesten dus wegsmijten) te gaan zoeken.

            En tenslotte draait IEDEREEN hier rond de pot:
            Ik vroeg enkel naar het "waarom" van de onmogelijkheid om in 2010 in de plaats van een uitgebreide papieren gids een EVEN UITGEBREIDE gids op CD/DVD te kunnen krijgen.
            En iedereen begint te leuteren over 1207, Google enz...
            Nete, mijn belangrijke telefoonnummers zitten al sinds jaar en dag in mijn gsm en
            mijn pda.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #36
              Re: 1,7 kg

              Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
              Dit deel van de quote leverde mij flitsend snel via Google het volgende resultaat:

              De Goeie Vangst
              Dendermondesteenweg 247
              9070 Destelbergen
              00-32- (0)92 287784
              'zoeken' is niet voor iedereen gegeven hoor. Er bestaan niet voor niets 'zoek'-beroepen.
              Al doende leert men...

              Flickr

              Comment


              • #37
                Re: 1,7 kg

                Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                'zoeken' is niet voor iedereen gegeven hoor. Er bestaan niet voor niets 'zoek'-beroepen.
                Jaja, huisvrouw.
                Van waardering geniet ik.
                Van kritiek leer ik.

                Comment


                • #38
                  Re: 1,7 kg

                  Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                  Jaja, huisvrouw.
                  Euh, huisvrouw??? Ik ben niet echt een huisvrouw, geen idee waar je het haalt??
                  Al doende leert men...

                  Flickr

                  Comment


                  • #39
                    Re: 1,7 kg

                    Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                    Euh, huisvrouw??? Ik ben niet echt een huisvrouw, geen idee waar je het haalt??
                    Was niet op u persoonlijk gericht. Huisvrouwen zijn toch de zoekmachines thuis ?
                    Van waardering geniet ik.
                    Van kritiek leer ik.

                    Comment


                    • #40
                      Re: 1,7 kg

                      Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                      Was niet op u persoonlijk gericht. Huisvrouwen zijn toch de zoekmachines thuis ?
                      Pffiew... ik mocht het als een compliment zien . Maar jammer genoeg dus geen huisvrouw , maar beroepshalve wel wat 'zoek'-skills nodig...
                      Al doende leert men...

                      Flickr

                      Comment


                      • #41
                        Re: 1,7 kg

                        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Nete, mijn belangrijke telefoonnummers zitten al sinds jaar en dag in mijn gsm en
                        mijn pda.
                        Bij mij ook Theo !

                        Puur op mijn eerste post twee zinnige antwoorden: dat van Gert1971, hij haalt wellicht de ware reden aan, en dat van Polleke cgc.

                        Alle anderen hebben het over de kwaliteit van zoekmachines. Ik ken Google ook wel hoor. En ik gebruik het ook meestal om een telefoonnummer te zoeken. (als ik met die 1207 bot vang).
                        Maar daar ging het hier dus niet over.
                        Last edited by nete; 15 juli 2010, 23:37.
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • #42
                          Re: 1,7 kg

                          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                          Bij mij ook Theo !

                          Puur op mijn eerste post twee zinnige antwoorden: dat van Gert1971, hij haalt wellicht de ware reden aan, en dat van Polleke cgc.

                          Alle anderen hebben het over de kwaliteit van zoekmachines. Ik ken Google ook wel hoor. En ik gebruik het ook meestal om een telefoonnummer te zoeken. (als ik met die 1207 bot vang).
                          Maar daar ging het hier dus niet over.
                          Je gebrek aan denkvermogen kan ook een reden zijn, natuurlijk. Maar daar zou je zelf niet opkomen.

                          Oh en tussen haakjes, je kan de stukken van de gouden gids die je nodig hebt gewoon als PDF downloaden, dan kun je'r rustig in "bladeren" als dat je zoet houdt.

                          Dave
                          pixelpusher

                          Comment


                          • #43
                            Re: 1,7 kg

                            Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                            Je gebrek aan denkvermogen kan ook een reden zijn, natuurlijk. Maar daar zou je zelf niet opkomen.

                            Dave
                            Bedankt voor het reuze compliment , zéér fijngevoelig. Het bewijst hoe grondig je leest en interpreteert wat ik in mijn eerste post schreef. Ik toets gewoon of er nog mensen die boeken liever op DVD zouden (kunnen) krijgen, gij vertaalt dat als "te dom om na te denken".

                            Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                            Oh en tussen haakjes, je kan de stukken van de gouden gids die je nodig hebt gewoon als PDF downloaden, dan kun je'r rustig in "bladeren" als dat je zoet houdt.

                            Dave
                            Dat is het natuurlijk, indien ze dat gewoon online zouden zetten, of indien je bv. een boekdeel in één keer zou kunnen downloaden. (voor als ik uitzonderlijk iets niet via google of 1207 vind).
                            Last edited by nete; 16 juli 2010, 23:24.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                            Comment


                            • #44
                              Re: 1,7 kg

                              Voor mij mag een moderator hier gerust een slotje op plaatsen, aan beledigende taal heeft niemand iets, en elke mening is al wel aan bod geweest denk ik.
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment


                              • #45
                                Re: 1,7 kg

                                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                                Is het gewicht van de twee telefoongidsen die hier afgeleverd worden.
                                Ik begrijp nog altijd niet waarom ik niet (gratis) kan kiezen om die zaken op CD of DVD te ontvangen.
                                Ik begrijp ook niet dat de groene beweging daar geen misbaar over maakt.
                                Je begrijpt niet waarom je hopeloos achterstaat, daar kan ik inkomen. Terwijl heel de wereld overgeschakeld is op het zoeken op het Internet (wat een fluitje van een cent is, is ondertussen al meermaals aangetoond) blijf jij bij je vertrouwde "rubrieken".

                                Je kan het niet alletwee hebben. Aan een CD met heel de goudengids in PDF formaat heeft niemand wat. Mensen willen het zoeken overlaten aan een machine. Maar goed, dat jij dat direct doorhebt, dat kan ik begrijpen.

                                Zelf ben je ook niet altijd fijngevoelig.

                                Dave
                                pixelpusher

                                Comment

                                Working...
                                X