Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1,7 kg

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 1,7 kg

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Het gaat er bij mij niet om die gidsen niet meer te krijgen, wel om hen in een modernere versie te hebben.
    Die heb je toch?
    www.1207.be en www.goudengids.be en vooral www.google.be
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Die heb je toch?
      www.1207.be
      Die vindt geen bal....
      Er werden geen vermeldingen gevonden die voldoen aan je opzoeking. In de meeste
      gevallen kunnen onze 1207-medewerkers je verder helpen.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Die vindt geen bal....
        Die boeken kun je vragen om niet te krijgen en dat deden wij maar nu zetten ze die toch terug voor de deur.
        Buren die er vanaf willen durven ze ook al eens bij een ander gaan zetten i.p.v. ze bij papier en karton te zetten.
        Maar waarom niet standaard op CD ... ja, zal wel een of ander contract mee gemoeid zijn dat voor de ene of de andere iets opbrengt.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Die boeken kun je vragen om niet te krijgen en dat deden wij maar nu zetten ze die toch terug voor de deur.
          Buren die er vanaf willen durven ze ook al eens bij een ander gaan zetten i.p.v. ze bij papier en karton te zetten.
          Maar waarom niet standaard op CD ... ja, zal wel een of ander contract mee gemoeid zijn dat voor de ene of de andere iets opbrengt.
          Ok

Ik laat die boeken gewoon liggen in de inkomhal van ons appartementen....
          En als ze hier komen poetsen.... wordt alles opgeruimd
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Ik laat die boeken gewoon liggen in de inkomhal van ons appartementen....
            En als ze hier komen poetsen.... wordt alles opgeruimd
            Als ik die laat liggen, dan liggen ze daar een jaar later nog voor mijn deur en heb ik al 27 keer een been gebroken.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Tis toch logisch dat me niet op cd... zetten, alle verzamelde gegevens kan men anders makkelijk in een database stoppen en zo een eigen webgids beginnen. ook al beveiligd men die cd, er zijn genoeg klevere gasten die kunnen omzeilen
              Als ik die laat liggen, dan liggen ze daar een jaar later nog voor mijn deur en heb ik al 27 keer een been gebroken.
              Deed da pijn
              Never resist temptation or it could go away...
              Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door foto4fun Bekijk bericht
                Tis toch logisch dat me niet op cd... zetten, alle verzamelde gegevens kan men anders makkelijk in een database stoppen en zo een eigen webgids beginnen. ook al beveiligd men die cd, er zijn genoeg klevere gasten die kunnen omzeilen

Deed da pijn
                OK, maar voor die clevere gasten is het peanuts om de hele santenboetiek in te scannen hé.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Die vindt geen bal....
                  Twee dikke boeken is niet achterhaald ?

Even een oefening voor de efficientie van die internet gids: zoek me eens de naam van de winkel in Destelbergen die aas voor de sportvisser verkoopt.
                  ingetypt in google ; destelbergen sportvisser winkel telefoonnummer , Ik ben geen goede/snelle typer, 5 seconden?

resultaat 1 seconde later: een lijst van hengelsportwinkels
                  2 seconden later deze gevonden:

De Goeie Vangst Dendermondesteenweg 261 9070 Destelbergen 09 228 77 84

Ik heb niet geleden, noch het internet

Comment

Ik denk trouwens dat we rond zijn met de discussie: er zijn mensen die de boeken al lang afgeschreven hebben en alles op internet zoeken, en er zijn mensen die, zoals ik, de internetversie nogal "licht" vinden (waarschijnlijk bewust, gezien er een dik betalende 1207 achter zit). En ik vind veruit het meeste ook op internet hoor.
                    Ik ben vrij tevreden van de papieren gids als ik hem een enkele keer gebruik, ik vind het gewoon spijtig van die ongelooflijke papierverspilling en het feit dat ik daarvoor geen alternatief aangeboden krijg in de vorm van een CD met exacte weergave van de papieren gids. (o.a. de rubrieken, want daar staat online maar een flauw afkooksel van).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                      ingetypt in google ; destelbergen sportvisser winkel telefoonnummer , Ik ben geen goede/snelle typer, 5 seconden?

resultaat 1 seconde later: een lijst van hengelsportwinkels
                      2 seconden later deze gevonden:

De Goeie Vangst Dendermondesteenweg 261 9070 Destelbergen 09 228 77 84

Ik heb niet geleden, noch het internet
                      Dus Google is véél beter dan hét specifiek programma om een telefoonnummer te zoeken....

Comment

Gids op DVD. Prachtidee. Vooral als je dringend het telefoonnummer van den elentrieker moet opzoeken omdat den elentriek is uitgevallen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
                          Gids op DVD. Prachtidee. Vooral als je dringend het telefoonnummer van den elentrieker moet opzoeken omdat den elentriek is uitgevallen.
                          kijk, da's nou zoiets stom:
                          bij mij hangen de "noodnummers" (water/elec) bij de tellers

Fuji Digitaal fototoestel

Comment

Dus Google is véél beter dan hét specifiek programma om een telefoonnummer te zoeken....
                            Dat kan ik beamen. Zelfs veel beter dan de database die ik hier verondersteld ben te gebruiken

Comment

Welkom in de Wondere Wereld van het Internet.
                              pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
                                Slimme reactie hoor:
                                Als "den elentriek" is uitgevallen dan stop ik die CD/DVD in mijn notebook en kan ik het nummer opzoeken, internet heb ik op dat moment niet meer. Nu ben ik in dat geval verplicht om in de papieren gids (die de meesten dus wegsmijten) te gaan zoeken.

En tenslotte draait IEDEREEN hier rond de pot:
                                Ik vroeg enkel naar het "waarom" van de onmogelijkheid om in 2010 in de plaats van een uitgebreide papieren gids een EVEN UITGEBREIDE gids op CD/DVD te kunnen krijgen.
                                En iedereen begint te leuteren over 1207, Google enz...

Comment

Working...
                                X