Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Dat heb ik graag!
(ik probeer al twee avonden na elkaar de maan te pakken te krijgen, achter wat snel schuivende wolken, maar telkens ik klaar ben voor een foto, is de maan dat niet meer)
Ik denk dat onze "Indian Summer" hier nu ook voorbij is. Het is nog zacht maar dikke wolken hangen nu te bengelen boven ons hoofd...
We hebben ervan genoten en zijn helemaal klaar voor het winterseizoen! Als het maar niet teveel gaat regenen is het allemaal goed.
Ik denk dat onze "Indian Summer" hier nu ook voorbij is. Het is nog zacht maar dikke wolken hangen nu te bengelen boven ons hoofd...
We hebben ervan genoten en zijn helemaal klaar voor het winterseizoen! Als het maar niet teveel gaat regenen is het allemaal goed.
Seg madammeke, al dat slecht weer hier komt van bij u, Frankrijk; bedankt he
In zuiden van Frankrijk is het ook niet zo geweldig
Theo, je begint als Karen te klappen!
De herfst heeft ook zijn/haar (daarvoor ben ik Engelsman, hé, last met het genus - niet met de geslachten ) mooie kanten. Het waait momenteel "vandeeg" en de regendruppels vallen in het rond. Maar de temperaturen zijn nog aangenaam, en wie weet wat voor weer is het morgen alweer?
Gisteren nog gekeken naar het weerbericht van Counrtyfile (BBC): fris en regen in the UK.
14°C hier.
En mijn weerstation heeft kuren: af en toe geen signaal van de buitenpost alhoewel die toch werkt.
(Ascot 'radio controlled' > Aldi )
Tja, elk seizoen heeft zijn voordelen... als er nog uitgesproken seizoenen komen
Terug van de UK sinds zondagavond (we gaan 3 maal per jaar op familiebezoek). Donderdag tot en met zaterdag warm (voor mij toch, 20 à 22°). Zondag heel veel regen, maar nog steeds niet koud. Dus wat mij betreft waren we beter een paar dagen later vertrokken
Comment