Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Vettig onweertje, vannacht ook rond 3u.

    En intussen ligt onze straat er bij als een modderstroom.
    Mijn spatborden hebben precies geen nut, ik hang vol modder

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Deze nacht enkel donder en 10l/m² , we mogen dus niet klagen . Nu volop zon en al 23°.

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Hier deze nacht ongeveer 17 l/m² gevallen, en nu volop zon.
        Het stof is eventjes uit de lucht, natuur heeft voldoende water gekregen, het broeierige is weg, het kan niet beter toch .
        Nu krijgen we terug de ongeveer 'normale' temperaturen voor deze tijd van het jaar,
        We gaan de komende week niet boven de 24°, weliswaar nog te hoog voor deze tijd, maar voor bijna iedereen leefbaar.
        Groetjes

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Vermoedelijk nergens uitgenodigd aan uw reactie te zien?
          Toch wel, maar sla ik meestal vriendelijk af...

          Etentjes sla ik trouwens nooit af, maar dan is 't wel in de herfst en winter (lekker gezellig) want van als 't wa goe weer is MOETEN de mensen meteen buiten gaan zitten. Sorry, maar dan is voor mij de lol eraf.

          Ik hou wel degelijk van de natuur en kan enorm genieten van een herfst- of winterse wandeling door het bos, op het strand, natuurdomein, enz. In de lente kom ik ook graag buiten, dan vallen de temperaturen mee en kan je nog genieten van de natuur. In de zomer : snikheet, vol met ambetante beestjes, te weinig zuurstof in de lucht en als ze me dan al eens zo ver krijgen om buiten te eten, dan krijg je wegwaaiende servetten, weer die beestjes die in uw bord zitten of rond uwe kop draaien... Zoals ik al zei, dan is de lol eraf.
          Last edited by Kaneda; 10 juni 2014, 10:13.
          Panasonic Lumix FZ2000

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Ook in Duitsland rood alarm in sommige gebieden.

            Treinverkeer helemaal in de war.
            6 doden: http://www.welt.de/vermischtes/artic...echs-Tote.html

            En blijkbaar veel getwitter vanuit het westen:

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              27°C, zonnig en bewolkt.
              Slecht weer nadert vanuit het zuidwesten.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Zonet een grote plensbui gehad zonder hagel.Temperatuur van 29° naar 22° .
                Last edited by François02; 10 juni 2014, 14:21. Reden: aanpassing

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  2 seconden regen....
                  30°C

                  Broeierig binnen...niet mijn ding.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Het verbaasd me dat er nog geen talloze bliksemfoto topics zijn aangemaakt hier.

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk bericht
                      Het verbaasd me dat er nog geen talloze bliksemfoto topics zijn aangemaakt hier.
                      verbaast mij, dat jij die hier nog niet hebt gevonden..?
                      ----
                      het regent hier maar tis wel 27 graden.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        verbaast mij, dat jij die hier nog niet hebt gevonden..?
                        ----
                        het regent hier maar tis wel 27 graden.
                        grt,bouk.

                        Staat de kachel nog aan?
                        Zou het niet 19 graden zijn buiten?
                        Of ben je niet thuis?

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                          Toch wel, maar sla ik meestal vriendelijk af...

                          Etentjes sla ik trouwens nooit af, maar dan is 't wel in de herfst en winter (lekker gezellig) want van als 't wa goe weer is MOETEN de mensen meteen buiten gaan zitten. Sorry, maar dan is voor mij de lol eraf.

                          Ik hou wel degelijk van de natuur en kan enorm genieten van een herfst- of winterse wandeling door het bos, op het strand, natuurdomein, enz. In de lente kom ik ook graag buiten, dan vallen de temperaturen mee en kan je nog genieten van de natuur. In de zomer : snikheet, vol met ambetante beestjes, te weinig zuurstof in de lucht en als ze me dan al eens zo ver krijgen om buiten te eten, dan krijg je wegwaaiende servetten, weer die beestjes die in uw bord zitten of rond uwe kop draaien... Zoals ik al zei, dan is de lol eraf.

                          Beetje redelijk tegenstrijdige berichten, niet ?

                          Je houdt van de natuur en geniet van wandelingen in de natuur maar wanneer er een beestje rond uwe kop komt draaien wanneer je buiten zit te eten dan kan je dat niet hebben ?!
                          Tijdens de zomermaanden zijn er teveel ambetante beestjes aanwezig ?

                          Oh wacht, ik denk het te weten; het mag en kan allemaal maar niet in mijn straat of bij mij...

                          Een winterse BBQ hou ik ook zeer regelmatig, is gewoon zalig wanneer het vriest en er een lekkere Noordoosten wind waait.


                          Vandaag lijkt het weeral meer Allerheiligen dan zomer; nat, grijs en zwaar bewolkt. Sebiet maar ineens mijn chrysanten bestellen...
                          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                            Beetje redelijk tegenstrijdige berichten, niet ?

                            Je houdt van de natuur en geniet van wandelingen in de natuur maar wanneer er een beestje rond uwe kop komt draaien wanneer je buiten zit te eten dan kan je dat niet hebben ?!
                            Tijdens de zomermaanden zijn er teveel ambetante beestjes aanwezig ?

                            Oh wacht, ik denk het te weten; het mag en kan allemaal maar niet in mijn straat of bij mij...

                            Een winterse BBQ hou ik ook zeer regelmatig, is gewoon zalig wanneer het vriest en er een lekkere Noordoosten wind waait.


                            Vandaag lijkt het weeral meer Allerheiligen dan zomer; nat, grijs en zwaar bewolkt. Sebiet maar ineens mijn chrysanten bestellen...
                            Tegenstrijdig ? Heb jij last van (veel) insecten rond je hoofd in de herfst of de winter ? Insecten moeten er zijn en de natuur moet haar werk doen, en ik probeer zoveel mogelijk insecten in huis te vangen en buiten te zetten in plaats van ze te 'pletten', maar geef toe dat je in de zomer niet kan rustig eten zonder dat er een vlieg, daas of wesp rond je hoofd vliegt. Plezant hoor.
                            Maar ok, insecten horen buiten, dus als het me ergert, zit ik liever binnen.
                            Klinkt misschien belachelijk maar dat van die servetten (en bekers als die van plastic zijn) : enorm ergerlijk. Liever comfortabel binnen. Daarbovenop komt nog dat ik fysiek onwel wordt bij die 'zomerse' temperaturen. Blij dat jij er geen last van hebt.
                            Wat nog... oh ja, barbecue is niet gezond.
                            En je kan je niet voorstellen hoezeer ik uitkijk naar de tijd van de chrysanten...
                            Oh ja, da's juist, daar geniet jij ook van, van vrieskou.
                            Zeg eens, heb je nog wat happy pillen over ?
                            Panasonic Lumix FZ2000

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                              Vandaag lijkt het weeral meer Allerheiligen dan zomer; nat, grijs en zwaar bewolkt. Sebiet maar ineens mijn chrysanten bestellen...
                              Ik heb nooit geweten - en hoop het ook nooit mee te maken - dat het op Allerheiligen 30°C is en een enorm felle zon aanwezig is.

                              Momenteel is het hier nog 22,6°C en nog altijd heel benauwd.

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                                Tegenstrijdig ? Heb jij last van (veel) insecten rond je hoofd in de herfst of de winter ? Insecten moeten er zijn en de natuur moet haar werk doen, en ik probeer zoveel mogelijk insecten in huis te vangen en buiten te zetten in plaats van ze te 'pletten', maar geef toe dat je in de zomer niet kan rustig eten zonder dat er een vlieg, daas of wesp rond je hoofd vliegt. Plezant hoor.
                                Maar ok, insecten horen buiten, dus als het me ergert, zit ik liever binnen.
                                Klinkt misschien belachelijk maar dat van die servetten (en bekers als die van plastic zijn) : enorm ergerlijk. Liever comfortabel binnen. Daarbovenop komt nog dat ik fysiek onwel wordt bij die 'zomerse' temperaturen. Blij dat jij er geen last van hebt.
                                Wat nog... oh ja, barbecue is niet gezond.
                                En je kan je niet voorstellen hoezeer ik uitkijk naar de tijd van de chrysanten...
                                Oh ja, da's juist, daar geniet jij ook van, van vrieskou.
                                Zeg eens, heb je nog wat happy pillen over ?
                                Je hebt maar zoveel last van iets of iemand als je zelf wil en/of toelaat.
                                Ik loop al drie dagen te zweten als een paard, komt door medicatie die ik neem, en toch kan het niet warm genoeg zijn. Er mag gerust nog een zon bijhangen hoor.

                                Barbecue is niet gezond ? Zijn er bewijzen die (kunnen) aantonen dat mensen sneller het leven lieten omdat ze regelmatig barbecue gerechten aten ?
                                Teveel zonlicht is niet goed, te weinig zonlicht is nog veel slechter, te veel sporten is niet goed, te weinig beweging is nog veel slechter.

                                Van alles een beetje en niet teveel overdrijven kan nooit kwaad en brengt geen blijvende schade.
                                "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                                Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                                Comment

                                Working...
                                X