Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Na een supersombere oktober, een supersombere november zijn we flink op weg naar een supersombere december.
Gelukkig hadden we een maart tot september...
Na een supersombere oktober, een supersombere november zijn we flink op weg naar een supersombere december.
Gelukkig hadden we een maart tot september...
Opbrengst van zonnepanelen is deze maand nog niet echt veel. [emoji849]
November was wel de beste van de laatste vier jaar.
Vandaag hadden we hier in Oostende een mooie warme zonnige dag.
Vanmorgen was het nog kil en winderig, maar na de middag hebben we hier toch heel veel zon gehad en zo'n 12°C
Dat deed eens deugd na al die sombere grijze dagen.
Hier in Oostende is de wind al een klein beetje gaan liggen.
Ik meet dat met het klepje van mijn dampkap, vannacht en vanmorgen maakte dat veel lawaai, nu geen meer
Maar het is ferm aan het regenen nu.
Hier hoor ik de terugslagklep van de dampkap toch nog af en toe, er zijn nog stevige rukwinden: https://www.windy.com/nl/-Windstoten...1.410,4.215,11
Volgens de buienradar zou het hier de volgende uren niet meer zoveel gaan regenen, de buienlijn ligt dan meer in het westen.
Comment