Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Gisteren de moessonregens en vandaag ziet de lucht eruit alsof het gaat sneeuwen, gelukkig is het 15°C en zal het hoogstens bij regen blijven. [emoji23][emoji23][emoji23]
Maar inderdaad een groot contrast met een dikke week geleden.
Hier in Oostende is de dag goed begonnen.
Vanmorgen vroeg om 6u00 zeer heldere hemel met veel zichtbare sterren, en ook de planeten Venus en Mars mooi zichtbaar, maar wel fris, amper 6°C.
Nu zit ik hier aan de ontbijttafel in het ochtendzonnetje, maar dat zal wel niet van lange duur zijn met de voorspellingen die ze geven voor vandaag.
Hier aan de kust is het al ferm aan het waaien.
De terrasstoelen hebben we al mogen bij elkaar zetten, de wind had ze al omgeblazen.
Maar als het ergste maar voor vanavond 22u is verwacht ik wel redelijk wat schade.
De regen valt nu al uuuuuren met bakken uit de lucht.
Hier schijnt de zon al een hele tijd, op de buienradar zie ik dat de buienlijn hier voorlopig niet over zal komen.
Op de plaatsen waar het nu regent zal het nog een hele tijd blijven regenen...
Comment