Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Vanmorgen naar het werk fietsen viel toch een beetje tegen...
Er stond een stevige tegenwind waardoor ik een keer gewoon moest afstappen omdat ik de trappers zelfs in eerste versnelling niet meer rond kreeg, dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt.
En door die wind gecombineerd met de regen leek het alsof ze met een hogedrukreiniger naar mij aan het spuiten waren terwijl ik moeite deed om vooruit te geraken.
Maar ik ben net terug naar huis gereden, de zon scheen, en de tegenwind van vanmorgen stond nu voor mij in de juiste richting om wat sneller vooruit te geraken.
Stormcode oranje in Wingene. Gelukkig heb ik gisteren het laatste glas uit mijn oude serre genomen, ze ligt plat. Anders kon ik hier straks nog 200 kilo glas ruimen....
Ik heb net onderweg een stortbui en een hagelbui over mij heen gekregen, met ook nog veel wind, en toen ik bijna thuis was heb ik nog een beetje zon gezien.
Comment