Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nu ziet het er hier toch een stuk beter uit dan gisteren, de temperatuur stijgt ook veel sneller omdat de zon schijnt.
Gisteren was kwam de zon er pas laat in de namiddag door, maar dat was nog genoeg om de woonkamer warm genoeg te krijgen voor de avond.
Nu is het hier in de woonkamer nog 21°C, vandaag moet de verwarming dus weer niet werken, die is de hele maand al uitgeschakeld, als het wat frisser is dan doe ik wel een trui aan.
Hier is de zon er eindelijk ook in geslaagd om de grijze matras weg te branden.
Allez, misschien weer enkele dagen dat we, om het aangenaam te houden, 's avonds niet ietsje moeten bijverwarmen...
Bijverwarmen zullen we niet meteen moeten doen, een paraplu boven halen daarentegen is niet uitgesloten.
Alvast al de ganse dag volle zon en geen wolkje te bespeuren.
Ik was net op tijd thuis, het begon al lichtjes te regenen terwijl ik de post uit de brievenbus haalde, maar nu hangt er hier een stevig onweer boven Rijkevorsel (en volgens de buienradar zal dat nog een hele tijd blijven hangen).
Comment