Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
En gedaan met het iets drogere weertje ... de ene hagelbui na de andere en terug fors afgekoeld naar een 4°C nu.
En de lucht ziet er ook echt een sneeuwlucht uit.
De voorspellingen kloppen dus.
Straat was daarnet wit van de hagel.
Na wat sneeuwbuien vorige nacht, viel alles wel heel goed mee vanmorgen.
Enkel op auto’s en daken lag er een beetje maar de banen waren hier 100% vrij.
Ondertussen terug fris maar zonnig.
Met het weer weer is het weer weer hetzefde als gisteren.
Het weer is weer prachtig op z'n winters. Lekker fris, droog ( ik begin te twijfelen indien in nog de tuin moet gaan begieten), zonnig...
Krokussen zijn al allemaal uitgebloemd en de paasbloemen staan dik (in Dendermonde heb ik er al verschillende zien open staan).
De tulpen schieten op als bamboostokken.
't was vanmorgen -3°C
Ik heb liever een goeie 25°, maar met dit weertje kan ik leven. Oneindig veel aangenamer dan die 2 maanden grijze soep in december en januari.
En ik denk nog goedkoper ook: verwarming kan hier in de living en keuken uit van 10 uur tot 17 uur + relatief veel opbrengst zonnepanelen.
Zo goed als zeker klopt morgen februari 2018 reeds de meeste februari opbrengst sinds 2011.
Ik heb liever een goeie 25°, maar met dit weertje kan ik leven. Oneindig veel aangenamer dan die 2 maanden grijze soep in december en januari.
En ik denk nog goedkoper ook: verwarming kan hier in de living en keuken uit van 10 uur tot 17 uur + relatief veel opbrengst zonnepanelen.
Zo goed als zeker klopt morgen februari 2018 reeds de meeste februari opbrengst sinds 2011.
Heb ik ook liever en er mogen nog enkele graden bij, maar wel op voorwaarde dat het droog is.
Nu vrieskou buiten, maar droog en dat is gezond. Vochtige lucht is voor mij een catastrofe.
Dus, in de winter, goed dit harde vriesweer en in de zomer evengoed het warme weer mits het droog is.
En het was een frisse maar zeer zonnige zondag ... bijna 41 kWh is niet slecht.
Aangenaam met die zon en nog droog ook. [emoji41]
Zo mag het winteren ... maar niet te lang want 20°C is nog veel beter. [emoji1]
Comment