Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik overweeg toch om op mijn gazon hier en daar wat bruin/roeste vlekken te verven/spuiten.
Het contrast met het gazon van sommige buren is te groot aan het worden .
De factuur van het water ook.
Verschil is ... gras herstelt zichzelf gratis, een rekening vult zichzelf niet aan.
Haha ... ook bedankt dat jij mijn rekening aanvult ... door producten te kopen waar mijn werkgever aan verdient en mijn loon betaalt ... het geld komt dus terug. [emoji1]
Hier nu zonnig, redelijk wat wind, (nog) droog en 23,5°C.
Haha ... ook bedankt dat jij mijn rekening aanvult ... door producten te kopen waar mijn werkgever aan verdient en mijn loon betaalt ... het geld komt dus terug. [emoji1]
Hier nu zonnig, redelijk wat wind, (nog) droog en 23,5°C.
Hier toch even een onweer gehad met een hevige bui ... al heeft ze niet zo lang geduurd.
De volgende is precies op komst.
Maar overdag was het niet zo slecht als voorspeld.
Het is hier dit weekend (en begin volgende week) kermis, maar het weer is niet al te best.
Gisteren begon het tijdens de start van de kermiskoers te regenen, toen die koers bijna gedaan was werd het terug droog (ik heb weer een heleboel "regenfoto's" gemaakt tijdens de koers, gelukkig is dat voor de 1Dx + 70-200L IS II geen probleem).
Later gisterenavond en vannacht hebben ze nog een paar flinke buien gehad, en ook vandaag is er zeker genoeg regen gevallen om heel wat mensen thuis te houden (er zijn een paar flinke stortbuien gepasseerd).
Comment