Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wel een goeie 20 liter regen de laatste 24 uur, maar nog geen sneeuwvlok gezien hier... en ook nog geen beetje wind.
Ze sparen misschien alles op voor morgen... ben benieuwd.
Het is toch gevoelig frisser geworden, nu nog slechts 0.2°.
Wel een goeie 20 liter regen de laatste 24 uur, maar nog geen sneeuwvlok gezien hier... en ook nog geen beetje wind.
Ze sparen misschien alles op voor morgen... ben benieuwd.
Het is toch gevoelig frisser geworden, nu nog slechts 0.2°.
Dan is de sneeuwval toch wel heel erg plaatselijk geweest... Ik moest gisteravond toch een laag van 5 cm sneeuw van de wagen halen toen ik om 23u thuis kwam van Roeselare , heel de baan toch serieuse sneeuwval ( en die was al begonnen van +/- 20.30u ofzo ) , gelukkig deze morgen helemaal niks meer van te bespeuren , had nog even gevreesd voor wat vorst maar is +/- 3 graden nu...
1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext
Dan is de sneeuwval toch wel heel erg plaatselijk geweest... Ik moest gisteravond toch een laag van 5 cm sneeuw van de wagen halen toen ik om 23u thuis kwam van Roeselare , heel de baan toch serieuse sneeuwval ( en die was al begonnen van +/- 20.30u ofzo ) , gelukkig deze morgen helemaal niks meer van te bespeuren , had nog even gevreesd voor wat vorst maar is +/- 3 graden nu...
Inderdaad, je leest het her en der, op sommige plaatsen viel er omzeggens niks.
In onderstaand artikel lees je "Op andere plaatsen was er dan weer geen sneeuwvlokje te bespeuren, behalve misschien wat smeltende sneeuw."
Toen we hier gisteren om 00u10 gingen slapen was het wél aan het sneeuwen, en lag het een beetje wit op het gras.
De oprit en de straat waren gewoon nat, daar bleef niks liggen.
Nu zie ik hier en daar nog een hééél klein beetje sneeuw op het gras liggen, maar daar zal ook vlug geen spoor meer van zijn gezien het nu 2.4° graden is.
En ik kan me niet inbeelden dat de veldverwarming al aan staat nu de competitie stil ligt en ze in Spanje zitten, tenzij ze die toch heel licht aanzetten wanneer het vriest of kan vriezen (?).
Verder mooi blauwe hemel en windstil.
Ook niks van wind gehoord deze nacht, ofwel was er geen (?), ofwel heb ik vast geslapen.
Hier heeft het kort na de middag een halfuurtje goed gesneeuwd met dikke vlokken, maar niks bleef liggen.
Nu is het weer gewoon aan het regenen.
Laat die vrieskou met bijhorende zon en droogte maar komen ipv die vuile winterse nattigheid.
Temperatuur hier nu 1.7°.
Up om 16u00 : hevige sneeuwval, temperatuur 1°, en er is zich waarempel op alles een dun wit laagje aan het vormen ;
net thuis en de wegen zijn nog altijd vlot berijdbaar, ttz. gewoon nat.
Hier bij ons is het laatste vlokje sneeuw verdwenen. Een droge dag, vrij koud, met een blauw/witte lucht... Enfin, totnogtoe, want gisteren hadden we heel "veranderlijk" (of verraderlijk?) weer.
Comment