Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een "zonovergoten" dag geeft me begin juli ongeveer 28 kWh opbrengst. Vandaag 18 kWh.
Regelmatig wat zon tussen de vele wolken, vrij aangename temperatuur. En geeeeeeeeeeeeeen regen.
Ik wist niet dat ze bij de weersvoorspellingen temperaturen aangeven die zullen bereikt worden rond 8 u smorgens. Weer wat geleerd .
Rond de middag was en is het hier nog steeds rond de 23°, zon met een weinig wolken, geen wind en droog.
Mijn voorspelling is dat het vandaag rond 23uur59 wat frisser zal zijn .
En ik heb een buitensensor die altijd in de schaduw hangt.
Als ik iets post is dat de toestand op het moment dat ik het schrijf.
Die tijd staat bovenaan de post. Zo, nu heb je weeral iets bijgeleerd.
Nu nog 24°. Zonder zon....
17kWh zonopbrengst, dus nog iets minder zon dan gisteren.
En ik heb een buitensensor die altijd in de schaduw hangt.
Als ik iets post is dat de toestand op het moment dat ik het schrijf.
Die tijd staat bovenaan de post. Zo, nu heb je weeral iets bijgeleerd.
Nu nog 24°. Zonder zon....
17kWh zonopbrengst, dus nog iets minder zon dan gisteren.
Ja, ik begrijp het. De hele maand de vroege morgentemperatuur opgeven om dat op het einde van de maand te kunnen zeggen dat het weer een herfstmaand was, ondanks het feite dat de temperaturen overdag oplopen tot tegen of over de 25°. Zo kan het dus ook.
Maar op deze manier met iemand over het weer gaan discussiëren is niet meer te doen. Voor mij althans niet, daar wil ik zelfs niets meer mee te maken hebben.
Daarom verdwijn ik hier uit dit topic en in uitbreiding op BD. Daarom ook mijn vraag aan de leiding om mijn login, nick...enz volledig te schrappen uit BD.
Ik doe dit ook nogmaals via het vraagteken zodat het zeker niet over het hoofd gezien wordt.
Je bent in je opzet geslaagd nete . Je blijft heer en meester in het weer weer topic.
Groetjes nog aan zij die het wel goed menen hier.
Kijk mijn beste Kriba, ik kan je niet tegenhouden, het ga je goed. Maar zeggen dat ik de oorzaak ben dat je hier weg wil is er ver over.
Er wordt hier van gedachte gewisseld over het weer. Voor Kaneda en Skoda bv. was de maand juni ronduit schitterend, ze melden dat ook. Heb ik die mensen ooit beledigd, al gaat hun "zomer" voorkeur regelrecht in tegen de mijne ?
En die mensen blijven hun mening uiten in dit topic, normaal toch ?
Als ik citeer dat volgens de "leugenaars" van het KMI de maand juni de natste was ooit en de somberste (= minste uren zon) van tientallen jaren, wat is daar mis mee ?
Als jij dan komt citeren uit een Nederlandse site over het Nederlandse weer dat juni 2016 een zonovergoten maand was, neem me dan niet kwalijk dat ik dat citeerde als de grootste onzin ooit in dit topic. (Het KMI meet wel juist denk ik en mijn zonnepanelen liegen niet).
Nochtans lees ik van jou in andere topics meestal zeer juiste en gefundeerde antwoorden.
Comment