Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Had je nu echt verwacht indruk op mij te maken met je roepen en tieren !?
Leg jij me dan eens uit waarom iemand drie keer na elkaar woorden in mijn mond legt die echter uit een webpagina komen waar ze zo vermeld worden ?
En na mijn vele verwijzen naar deze webpagina nog steeds blijft beweren dat ik die heb gezegd ?
Exact dezelfde reactie als ik van een Djivan zou verwachten. Aleen, Djivan hield het nog min of meer beschaafd.
Soms vraag ik me af of Kriba en Djivan niet één en dezelfde persoon zijn.
Als je een bewering uit een site citeert, dan mag ik toch aannemen dat je dat zelf getypt hebt ? Dus je hebt dat niet "gezegd", wel "geschreven".
En waarschijnlijk geloof je die onzin ook nog, want het KMI zijn allemaal leugenaars hé.
Enfin, er is toch al één iemand die je "verheven" tussenkomst weet te waarderen en het hier ook meldt.
Eigenlijk wel een beetje grappig (en ook wel triest):
Als we 20° naderen komen Kaneda en Skoda hier steevast jammeren over "de hel". Ik weet intussen dat ze bij heet weer ziek dreigen te worden, ik respecteer dat en ga ze niet schofferen, maar het is opvallend dat er nooit gereageerd wordt met "zijn jullie daar weer met jullie gezaag over de zomer als het eens zomert".
Maar als je herfst in de zomer maar niks vindt en dat schrijft in een topic over het weer, dan is het kot te klein. Dan ben je zwartkijker, zeurpiet en zo ongeveer klaar voor de psychiatrie (alvast voor een paar mensen hier) ... Bizar.
Vandaag was het 22,2°C en bijna onafgebroken zonnig, even afgewisseld door een kleine bui van 5 minuten in de voormiddag. Nu is het nog 18,5°C en zonnig.
Nete, je weet toch dat het KMI vandaag dit dus ook een regendag zal vinden, terwijl het 23 uur en 55 minuten droog is geweest (het is nu zo helder dat er geen regen meer in zicht is vandaag). Dan kom je snel aan 24 "regendagen" ja...
Eigenlijk wel een beetje grappig (en ook wel triest):
Als we 20° naderen komen Kaneda en Skoda hier steevast jammeren over "de hel". Ik weet intussen dat ze bij heet weer ziek dreigen te worden, ik respecteer dat en ga ze niet schofferen, maar het is opvallend dat er nooit gereageerd wordt met "zijn jullie daar weer met jullie gezaag over de zomer als het eens zomert".
Maar als je herfst in de zomer maar niks vindt en dat schrijft in een topic over het weer, dan is het kot te klein. Dan ben je zwartkijker, zeurpiet en zo ongeveer klaar voor de psychiatrie (alvast voor een paar mensen hier) ... Bizar.
Tja, 20,6°C gisteren (met een minimumtemperatuur van 15°C) en 22,2°C vandaag is totaal geen herfst.
Comment