Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Prachtige zomerdag, nu begint het wel wat te waaien, waarschijnlijk voorbode van een onweer.
27°, bijna het dubbele van verleden week. Warmer hoeft niet.
Update: een "beschaafd" onweer is stilaan voorbij.
Net gedaan met werken... Ik vrees dat ik niet op mijn bestemming raak vanavond.
Enfin, die 8km die ik tekort kom zal ik nog te voet kunnen overbruggen. Echter, met dit regenweer en zonder regenjas iets minder handig.
Tot nu toe lekker weertje vandaag .. geen regen, geen wind, geen mist, zonnig, niet te warm en niet te koud ... men zou gaan denken dat men in België toch eens een weertje kan hebben waar de gemiddelde mens het goed bij heeft.
Maar de dag is nog niet door natuurlijk.
Tot nu toe lekker weertje vandaag .. geen regen, geen wind, geen mist, zonnig, niet te warm en niet te koud ... men zou gaan denken dat men in België toch eens een weertje kan hebben waar de gemiddelde mens het goed bij heeft.
Maar de dag is nog niet door natuurlijk.
Vandaag was het 27,5°C, extreem zonnig en nog altijd benauwd. Afgelopen nacht ging de temperatuur niet onder de 19,0°C, veel te warm dus ook om fatsoenlijk te kunnen slapen.
Vrouwtje jarig, uitbundige zon, verfrissend briesje uit het noorden, zo'n 22°, ik vind eigenlijk geen superlatieven om dit zaaaaaaaaaaaaaalig weertje te omschrijven.
Comment