Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Dat is een dikke patat.
    De product placement voor die drank is de droge humor.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
      Dat is een dikke patat.
      De product placement voor die drank is de droge humor.
      lol, ik had referentiemateriaal nodig voor de grootte weer te geven. En de frigo was dichter dan de dressoir (voor een lat). En met warme weer wil ik niet te veel bewegen. ik had al genoeg gewandeld.

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Wat voor weer het op pakweg 200 km bij mij vandaan is, zal me worst wezen.
        Dus l.lkoek, ja, komt die van weeronline.nl, neen.

        Hier (N 50°52'52.7 O 3°24'38.8) nu 30.1° maar wij komen niet buiten, dus geen last van.
        Hier (N 50°52'52.7 O 3°24'38.8) haalden we op die dagen respectievelijk 22.7° en 17.7°, verre van de recordeminima voor augustus.
        Waregem (zoals hier te lezen valt) is iets leesbaarder voor een normale mens, zeker als je naar een locatie verwijst als vergelijk.
        Die hier in "N 50°52'52.7 O 3°24'38.8" heb ik nog op geen enkel verkeersbord zien staan.
        Het is l.lkoek wat een ander schrijft, maar je maakt het er ook niet echt gemakkelijker op.
        Last edited by VerSeg; 23 augustus 2015, 11:53.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Waregem (zoals hier te lezen valt) is iets leesbaarder voor een normale mens, zeker als je naar een locatie verwijst als vergelijk.
          Die hier in "N 50°52'52.7 O 3°24'38.8" heb ik nog op geen enkel verkeersbord zien staan.
          Het is l.lkoek wat een ander schrijft, maar je maakt het er ook niet echt gemakkelijker op.
          Begin jij nu ook al met l.lkoek ????
          Wie het hier een beetje volgt weet al jaren dat ik altijd over Waregem spreek wanneer het over het weer gaat.
          Ik heb de naam Waregem zelfs reeds verschillende keren samen met de coördinaten vermeld.
          De laatste keren in #10822 en in #10882, nog niet zo lang geleden dus (kan je nagaan).
          Ik heb zelfs ergens geschreven, maar ik ga nu niet alles gaan opzoeken om naar te kunnen verwijzen, dat ik niet zo stom ben de coördinaten van mijn woning te vermelden, maar dat het deze zijn van het dichtstbijzijnde weerstation;
          De coördinaten ben ik beginnen vermelden op algemeen verzoek van moderator LesC (zie 10814).

          Maar ja, ik begrijp het, je kan niet alles lezen hé, zelfs als het op een verkeersbord staat zijn er blijkbaar nog die het niet weten .
          Je kent dat hé, van die uil, die kaars en die bril.

          Maar je wordt op je wenken bediend, vanaf heden staat Waregem er gegarandeerd bij, dit voor de gewone mens (blijkbaar zijn dit mensen die nog nooit van een GPS gehoord hebben ).

          Hier (N 50°52'52.7 O 3°24'38.8), in Waregem dus is het voor het ogenblik zwaar bewolkt bij een temperatuur van 24.1° (we haalden max 27° om 13u05).
          Laat het nu maar knallen en gieten en hagelen ... alhoewel we moeten nog altijd afwachten of er überhaupt maar iets komt !?
          Last edited by Guest17; 23 augustus 2015, 17:44. Reden: Tikfouten

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Het begint hier heel donker te worden en er vallen nu dikke druppels.
            We moeten binnen het licht aansteken.
            Hier = Brugge Centrum = 51.208823, 3.224375
            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              @djivan

              Om even je eigen woorden te gebruiken ...
              Waregem ? Kan me eerlijkheidshalve worst wezen ...
              En voor het ogenblik regent het hier pijpenstelen ... alhoewel het hier niet zwart ziet, eerder een middelmatig grijs.
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’ętre heureux

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                Hier = Brugge Centrum = 51.208823, 3.224375
                Mag ik er even op duiden Dirk, dat hier Buggenhout is (51°.011797, 4°.200897) en Brugge voor mij eerder daar is.

                Euh, ik stel me de vraag indien het graden-teken nu wel of niet moet bij een graden-graden-decimale voorstelling ?
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’ętre heureux

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Hier, Oosteeklo, is het net beginnen regenen.

                  update: en zes minuten is het alweer gedaan.
                  Last edited by Guest5; 23 augustus 2015, 15:00.

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                    Euh, ik stel me de vraag indien het graden-teken nu wel of niet moet bij een graden-graden-decimale voorstelling ?
                    Decimaal of niet. Het is een copy-paste van Google maps. Dat is voor het gemak. ( niet de plaats hé )
                    Als ik begin te goochelen met graden, minuten en seconden, voor- of achtervoegsels zoals N,Z,O en W kom ik nogal eens in een Amerikaans dorp of midden een oceaan of zo terecht.
                    Daarenboven regent het daar wel pijpenstelen maar hier komt de zon er terug door.
                    Last edited by Skitch; 23 augustus 2015, 15:10.
                    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                      Het is een copy-paste van Google maps.
                      Is dat een nieuwe app of toepassing ? Heb die helaas nog niet gevonden ...
                      PS. 't Is hier ook over, maar 't zal niet voor lang (neen, niet de Chinees deze keer) zijn.
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’ętre heureux

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                        Is dat een nieuwe app of toepassing ? Heb die helaas nog niet gevonden ...
                        .....................
                        'k Vind dat eigenlijk ook nogal vreemd overkomen in een Nederlandse zin.
                        Maar het is geen nieuwe app.
                        Je kan het wel vervoegen
                        Uiteraard heb ik die link gecopy-pastet.

                        Edit : i.p.v. "zichzelf eruit praten" is dat hier een staaltje van "zichzelf eruit googelen".
                        Last edited by Skitch; 23 augustus 2015, 15:29.
                        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Weeral geen weer vandaag.
                          Last edited by Guest17; 20 september 2015, 16:00.

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Is dat een nieuwe app of toepassing ? Heb die helaas nog niet gevonden ...
                            Je plaatst je muisaanwijzer ergens op de map en dan kan je de rechtse of linkse muisknop indrukken.

                            Rechtse muisknop klikken geeft je een sub-menu en daar kan je vinden : " Wat is hier ? " ... klik je daarop dan krijg je een streetview voorbeeldje pop up (indien beschikbaar) + coördinaten.



                            Linkse muisknop klikken geeft je direct een streetview voorbeeldje + coördinaten.

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Het begint terug zacht te regenen.
                              Last edited by Skitch; 27 augustus 2015, 23:40.
                              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                                Mag ik er even op duiden Dirk, dat hier Buggenhout is (51°.011797, 4°.200897) en Brugge voor mij eerder daar is.

                                Euh, ik stel me de vraag indien het graden-teken nu wel of niet moet bij een graden-graden-decimale voorstelling ?
                                Zie wellicht de reden van verwarring :



                                Zet je er graden bij, dan best ook de minuten en seconden.

                                Comment

                                Working...
                                X