Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ja ja dat weet ik wel
Er zijn interessante films te zien in Cannes he.
'Le tout nouveau testament' had ik graag gezien (maar draait niet in Cannes).
Onze baas is voor een week ginder. Projectionnist gaan spelen. Enfin... spelen is een groot woord. Ik zou niet graag in zijn schoenen staan want daar moet het perfect gebracht zijn hé...
Hij verdient wel 1000 euro voor een weekje werken.
Wij mochten niet mee, haha!
Onze baas is voor een week ginder. Hij verdient wel 1000 euro voor een weekje werken.
Je baas werkt erg goedkoop. Die 1000€ zal wel zijn zakgeld voor die week zijn.
Laat eens een loodgieter 40 uur in je huis werken, dan zal je met 1000€ niet toekomen.
Projectionnist gaan spelen. Enfin... spelen is een groot woord. Ik zou niet graag in zijn schoenen staan want daar moet het perfect gebracht zijn hé...
Je baas werkt erg goedkoop. Die 1000€ zal wel zijn zakgeld voor die week zijn.
Laat eens een loodgieter 40 uur in je huis werken, dan zal je met 1000€ niet toekomen.
1000 euros voor 10 uren werken? Dat is toch wel goed betaald zeker!
1 film per dag x gemiddeld 1u50 hé
Gaan we in 2015 ooit nog eens de verwarming kunnen uitzetten ?
Ik vrees ervoor want we zitten nog maar in november (enfin, zo voelt het alleszins toch aan).
13°, zwaarbewolkt en stormachtig om kwart voor elf.
Comment