Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik dacht gelezen te hebben dat er al twee lentes begonnen zijn: de meteorologische op 1 maart en de astronomische op 21 maart.
Maar blijkbaar trekt de winter zich daar dit jaar weinig van aan.
Eieieieindelijk het broodnodige nat, want maart was tot op heden verschrikkelijk droog.
Sedert gisteren toch al zo'n 17 lit/m², maar het regent nog steeds en het hoeft voor de natuur nog niet direct op te houden.
Ik zal wel een parapluutje meenemen om naar naar Dwars door Vlaanderen te gaan zien .
Ik dacht gelezen te hebben dat er al twee lentes begonnen zijn: de meteorologische op 1 maart en de astronomische op 21 maart.
Maar blijkbaar trekt de winter zich daar dit jaar weinig van aan.
Wat had je dan gedacht nete, dat de temperaturen van dag op dag op 1 of 21 maart de hoogte zouden inschieten .
Murcia Weather Forecast. Access detailed hourly and 14 day forecasts, current conditions, maps, warnings, meteograms, historical data and more for Murcia
Normaal zou ik vandaag naar Eventing Minderhout (paardensport) gereden zijn om daar foto's te maken.
Ik heb daar de voorbije jaren al wel verschillende keren in de regen gestaan, maar de voorspellingen van vandaag waren toch net iets te slecht (om het zacht uit te drukken) om daar een hele dag rond te lopen.
De andere jaren viel er gewoonlijk wel een bui, maar dat was dan niet de hele dag, en nu is er ook redelijk veel wind, dat maakt het nog een stuk minder aangenaam om buiten te staan...
Comment