Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
heldere hemel en toch een buitje onderweg.(vanmorgen om 5.00 uur)
tis niet koud zo'n 16 graden.
4 oktober wordt het prachtig weer om te varen.
grt,bouk.
Augustus was slechts 0,1°C te koud. Ik snap dus niet waarom je ellendige koude zegt?
Tja, als je een paar dagen 30° hebt en de rest 10° te koud, dan kom je op zo'n gemiddelden.
Kortom: augustus was een echte herfstmaand op een paar dagen na en september een zachte zomermaand.
Het weer voor 100% in "hokjes" van een maand steken en dan zuiver wiskundig benaderen is te gek, als je het "gevoel" niet mee in rekening brengt: vraag maar eens aan 1000 mensen wat ze van de "zomer"maand augustus 2014 vinden, dan krijg je wel een andere statistiek.
Zonnig en tot 24°C. Daarnet nog het 'panoramisch dak' van mijn wagen moeten openen, om die laatste zomerhitte even weg te krijgen. Belooft inderdaad een mooie dag te worden morgen, om met andere BD-ers te gaan varen. Het is ooit (remember Zeeland!) anders geweest.
Zeeland, dat was een avontuur waar iedere aanwezige BD'er nu nog vol trots en doorzettingsvermogen straffe verhalen kan van vertellen ... Van metershoge golven die ijskoud de boeg doorkliefden tot fototassen die nog net uit het water van het achterdek gehesen konden worden ... ;-)
Maar, voor morgen tijdens de BD verjaardagsvaart verkies ik toch dit lekkere weertje. Dat wordt dus een korte broek!
Comment