Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Dan toch moeten plooien: de temperatuur is na een kleine maand herfst binnenshuis tot iets boven 20° gezakt, dat wordt hoogst ongezellig, en dus is het stookseizoen begonnen.
Voor zover ik me herinner is dat nog nooit gestart in augustus.
Morgen verwachten ze nog een sublieme 15°, da's zelfs te koud als normale MINIMUM temperatuur voor deze tijd van het jaar.
Dan toch moeten plooien: de temperatuur is na een kleine maand herfst binnenshuis tot iets boven 20° gezakt, dat wordt hoogst ongezellig, en dus is het stookseizoen begonnen.
Voor zover ik me herinner is dat nog nooit gestart in augustus.
Morgen verwachten ze nog een sublieme 15°, da's zelfs te koud als normale MINIMUM temperatuur voor deze tijd van het jaar.
Dat heb je helemaal mis. De normale minimumtemperatuur voor de tijd van het jaar is 11,7°C.
Het is nu wel goed weer: 15,5°C en lichte regen. Er is meer regen op komst.
't verzopen water kieken komt ook nog eens kijken of er nog steeds mensen zijn die het huidige schijtweer nog leuk vinden ook ??
Ik walg en kots van dit weer, teveel = teveel en flink balen. Maar na regen komt zonneschijn zeggen ze.
Nog efkes doorbijten en dan ben ik drie volle weken in zuiderse temperaturen.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
De link die je geeft, geeft de minimumtemperatuur aan die gemiddeld is voor de maand augustus. Het is toch logisch dat eind augustus de minimumtemperatuur wat lager ligt dan begin augustus.
De kranten (HLN en HBVL) geven 11,7°C aan als minimumtemperatuur voor vandaag en Frank Deboosere zijn website geeft 12°C (hij geeft geen cijfers achter de komma, dus hij rondt af naar boven of naar beneden).
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
We zitten binnen dus worden we niet nat maar leuk is anders, morgen moet ik er alweer een paar keer door en er wordt nog meer regen verwacht.
Comment