Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Prachtig weer, volop drinken voor de natuur, alle vuil uit de lucht gespoeld.
Hier is het begonnen met regenen om 10u en het regent nu, meer dan 5 uur later nog steeds.
Ik heb er wel 5 uur in buiten gewerkt.... zalig. Nu een hete douche, losse kledij aan en een beetje binnen achter de PC .
Z A L I G
L A A T M A A R K O M E N
N O G V A N D A T ........ (ik kon toch niet achter blijven hé )
Zou Kirsten nu reeds verdronken zijn, is het niet van de regen, maar dan toch van de tranen ???
Last edited by LesC; 22 augustus 2014, 16:30.
Reden: Niet roepen aub ;)
Zou Kirsten nu reeds verdronken zijn, is het niet van de regen, maar dan toch van de tranen ???
Die is foto's maken van waterlelies en zeekoeien in het nabijgelegen natuurgebied.
Daarna nog even waterskieën.
Die geniet met volle teugen van dit weer.
zonnetje piept er even door, maar voor hoe lang.
18 graden.
grt,bouk.
Juist nog eventjes op ons terrasje gaan zitten, maar ik moest al vlug naar binnen wegens vallende druppels.
Had ik het geweten ik mocht buiten blijven, want meer dan 10 zijn er niet gevallen, wel goed gedonderd.
Nu zware bewolking, geen wind en 17.3°.
Comment