Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het weer weer.
Collapse
X
-
-
Re: Het weer weer.
dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u dank u
maal 100000000000000000x lieve Weergoden voor dit prachtige zomerweer met aangename temperaturen
Alle ramen en deuren wagenwijd opengezet opdat de warmte goed naar binnen kan.
Temperatuurkaart vrijdag 18 juli 2014 @ 12u33
Denk ook eens aan de tuinvogels tijdens deze warme dagen; zet een bakje of schaaltje in de tuin gevuld met vers drinkwater !"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht.....
Denk ook eens aan de tuinvogels tijdens deze warme dagen; zet een bakje of schaaltje in de tuin gevuld met vers drinkwater !
die vergeten nogal eens voldoende te drinken.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
Denk ook eens aan de tuinvogels tijdens deze warme dagen; zet een bakje of schaaltje in de tuin gevuld met vers drinkwater !
Ik ben namelijk een natuurliefhebber zonder lid te zijn van één of andere vereniging. Ik zorg zelf voor fauna en flora .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skoda Bekijk berichtKirstenDL zei een paar bladzijden terug dat het de hele maand juli wisselvallig zou zijn met regelmatig buien. Alwéér zit ze er compleet naast.
Vorige week bakken met regen en amper 15°C, deze week volop zon en temperaturen tot lokaal 34°C, hoeveel wisselvalliger kan het nog zijn/worden ?
Misschien moet jij maar eens de term wisselvallig beter bestuderen ?
Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk berichtNounou... mijn zwembad staat al wéken klaar voor de kinderen, maar ze hebben er nog maar nauwelijks in gekund, omdat het net zo fris en wisselvallig was. Het is niet omdat we nu eens een paar dagen het weer hebben dat het zou moeten zijn, dat ze er daarom complete naast zit hé.
Zie je Kirsten: juist is juist. Ik vind het maar niks dat je iedereen als apen bestempelt, maar ik ben er ook van overtuigd dat elke mens fundamenteel goedheid in zich heeft, dus neem ik het ook voor je op als de waarheid moet zegevieren.
Verder klopt jou uitleg volledig hoor; zie hierboven vermeld.
Genoeg gepraat: nu hoogtijd om naar buiten te gaan, ik ga mij een paar uur languit in het zonnetje leggen. Uiteraard goed ingesmeerd én monokini.
Hopend dat mijn knappe buurjongen zin heeft in een heet kopje koffie."De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtIk ben namelijk een natuurliefhebber zonder lid te zijn van één of andere vereniging. Ik zorg zelf voor fauna en flora ."De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk berichtGenoeg gepraat: nu hoogtijd om naar buiten te gaan, ik ga mij een paar uur languit in het zonnetje leggen. Uiteraard goed ingesmeerd én monokini.
Hier komt een fotoforum goed van pas !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk berichtPfffff.... uw plaat raakt echt afgezaagd en tot op den draad versleten zelle... zet eens een ander muziekje op zeg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk berichtFoto ?
Hier komt een fotoforum goed van pas !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk berichtFoto ?
Hier komt een fotoforum goed van pas !It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk berichtAls je graag borsten ziet, daar staat het internet vol van hoor... groot/klein rond/plat hoog/laag naar iedereens wens...
Het gaat niet zomaar om borsten, daarvoor kan ik ook gewoon googlen hoor.
Comment
-
-
Comment
-
Hier 31° C en gevoelstemperatuur is kip-in-braadzak.
Morgen nog warmer, ik zou toch denken dat het niet warmer kan.
Comment
Comment