Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
En zo glijden, wat de mooiste dagen van het jaar zouden moeten zijn, weg in een eindeloze grijsheid. Om horendul van te worden.
Dat zal zo'n vaart niet lopen, de langste dag moet nog komen en pas daarna krijgen we de zogenaamd felbegeerde hitte.
Juli en augustus zijn meestal de maanden met die hitte.
Raar eigenlijk, 99% van de mensen kan het niet warm genoeg zijn maar toch zien zij de opwarming van de aarde als een probleem i.p.v. zegen.
Net als ik het raar vind dat een grote groep mensen met liefde hun kans op huidkanker verhoogt door te gaan zonnen.
Zitten nu buiten op ons terras te genieten van een Maes pils......nee, geen Jupiler waarvan de mannen weten waarom......ik heb liever een Maeske.
Zonnetent dicht, zie ik nog beter mijn laptopscherm, en niks koud, het is trouwens 20.1° en windstil, wat wil een mens nog meer.
Straks nog even gaan kijken naar het laatste kwartier van de match.
Groetjes
Zitten nu buiten op ons terras te genieten van een Maes pils......nee, geen Jupiler waarvan de mannen weten waarom......ik heb liever een Maeske.
Zonnetent dicht, zie ik nog beter mijn laptopscherm, en niks koud, het is trouwens 20.1° en windstil, wat wil een mens nog meer.
Straks nog even gaan kijken naar het laatste kwartier van de match.
Groetjes
Jupiler, niet te drinken, man, bijna even slecht als Heineken. Maes, ok, niet slecht. Primus is een lekker biertje, maar ik zweer bij Grolsch : vakmanschap is meesterschap !
Jupiler, niet te drinken, man, bijna even slecht als Heineken. Maes, ok, niet slecht. Primus is een lekker biertje, maar ik zweer bij Grolsch : vakmanschap is meesterschap !
En zo glijden, wat de mooiste dagen van het jaar zouden moeten zijn, weg in een eindeloze grijsheid. Om horendul van te worden.
Gij zijt mijne maat want gij snapt tenminste waar het om draait. Nog eventjes en de langste dagen v/h jaar zijn weeral voorbij terwijl we nog maar enkele keren
's avonds op het terras mochten genieten van een leuke dag afsluiter.
Het moet tijdens deze periode echt wel gebeuren hoor, eind augustus hoeft het voor mij ook niet meer.
Maar volgens Frank ziet het er voor de eerstkomende 10 dagen niet al te best uit, aanstaande zondag hebben we nog eens uitschieter met lokaal 22°C mogelijk. Wat een zomer !
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudtBekijk bericht
Dat zal zo'n vaart niet lopen, de langste dag moet nog komen en pas daarna krijgen we de zogenaamd felbegeerde hitte.
Juli en augustus zijn meestal de maanden met die hitte.
Raar eigenlijk, 99% van de mensen kan het niet warm genoeg zijn maar toch zien zij de opwarming van de aarde als een probleem i.p.v. zegen.
Net als ik het raar vind dat een grote groep mensen met liefde hun kans op huidkanker verhoogt door te gaan zonnen.
Van mij moet het helemaal niet heet zijn hoor, 22 à 27° is top, maar anderhalve week in juni met een paar minuten zon, geef me dan toch maar liever 30°. Temeer omdat het einde van die grijze soep nog helemaal niet in zicht is. We zitten met een zogenaamde Omega blokkade, helaas 500 km teveel naar links. Anders hadden we nu stralend gematigd zomerweer.
Comment