Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het weer weer.
Collapse
X
-
-
Re: Het weer weer.
Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk berichthttp://www.meteox.be/verwachting-buienradar-belgie.aspx
'k denk dat ik Bxl maar ga verlaten vooraleer ik hier hopeloos vast zit..
Tegen 19:00 uur gaan we nog wat meemaken....
Comment
-
Omstreeks 14:30 uur is het hier beginnen sneeuwen en sneeuwt nu nog.The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
Vandaag ben ik weer naar het werk gefietst omdat mijn auto nog in de garage stond.
Door het laagje verse sneeuw was het veel moeilijker fietsen dan gisteren, ik ben vanmorgen één keer bijna tegen de grond gegaan.
Onderweg naar huis waren de omstandigheden eigenlijk nog slechter dan vanmorgen, omdat ze ondertussen de sneeuw netjes plat hadden gereden zodat de baan spiegelglad geworden was.
Daar kwam nog de tegenwind bij, waardoor ik harder moest trappen, maar dan had ik gewoon te weinig grip op mijn achterband om de kracht over te brengen, zelfs tegen een lage snelheid.
Onderweg moest ik aan de kant voor een tegenligger (auto), en toen schoof het achterwiel weer weg, ik kon de fiets nog net recht houden.
Ik rijd dus over de binnenwegen naar het werk, en daar wordt niet zoveel gestrooid.
Maar de plaats waar ik vanmorgen bijna viel is wel een fietspad naast een hoofdweg. Daar zaten nog bevrozen sporen van de vorige dagen onder de sneeuw. Die zie je niet liggen en voor je het weet ga je dan omver...
Ik ben net mijn auto terug gaan halen, de volgende dagen zal ik de fiets niet veel gebruiken, veel te gevaarlijk.http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtHaha, amai; dat ziet er goed uit.... voor de liefhebbers
Tegen 19:00 uur gaan we nog wat meemaken....'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtHeb m'n twijfels Theo.
Zie link van collega Destn.
Als je me toestaat.
Een gek (?) idee.
Bijv. met een paar goede kennissen of vrienden een paar kerstdagen
doorbrengen in Bokrijk.... in zo'n oud herenhuis of herenboerderij
En zelf wat "potteren" > koken, bakken enz.
Alles dus op grootmoederswijze.
En natuurlijk ook zorgen voor wat kerstversieringen.
Het decor momenteel heeft alles voor de juiste sfeer.
De geuren zullen anders zijn en of dat zou lukken zonder tv, zonder internet?
Kwestie van een goed programma en organisatie?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk berichtVandaag ben ik weer naar het werk gefietst omdat mijn auto nog in de garage stond.
Door het laagje verse sneeuw was het veel moeilijker fietsen dan gisteren, ik ben vanmorgen één keer bijna tegen de grond gegaan.
Onderweg naar huis waren de omstandigheden eigenlijk nog slechter dan vanmorgen, omdat ze ondertussen de sneeuw netjes plat hadden gereden zodat de baan spiegelglad geworden was.
Daar kwam nog de tegenwind bij, waardoor ik harder moest trappen, maar dan had ik gewoon te weinig grip op mijn achterband om de kracht over te brengen, zelfs tegen een lage snelheid.
Onderweg moest ik aan de kant voor een tegenligger (auto), en toen schoof het achterwiel weer weg, ik kon de fiets nog net recht houden.
Ik rijd dus over de binnenwegen naar het werk, en daar wordt niet zoveel gestrooid.
Maar de plaats waar ik vanmorgen bijna viel is wel een fietspad naast een hoofdweg. Daar zaten nog bevrozen sporen van de vorige dagen onder de sneeuw. Die zie je niet liggen en voor je het weet ga je dan omver...
Ik ben net mijn auto terug gaan halen, de volgende dagen zal ik de fiets niet veel gebruiken, veel te gevaarlijk."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtHaha, kijk op de buien-radar he kameraad
Zie link van collega Destn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk berichtactuele toestand Puurs: hevige sneeuwval, matige wind uit het Noorden en 0°C.
Ben even buiten gaan kijken
================================================== =
En voor de mensen uit Oostende en omgeving:
ik kan een paar dozen verse sneeuw brengen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtToestand rond 0.15u omgeving sportpaleis, dat beloofd voor morgenvroeg.
Hier blijft het ook sneeuwen.
Op die 22 jaar dat ik hier woon heb ik dit nog niet meegemaakt.
Comment
-
Dat blijft hier ook maar duren. Je had gelijk theo. Ik wou mijn inrit nog vegen voor het slapen gaan, maar ik denk niet dat ik erop ga wachten.
Gelukkig is de winter al begonnen zullen we maar zeggen. Ik durf alvast te gokken op een witte kerst dit jaar
Comment
Comment